برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه کتاب و ما

دانلود کتاب Facial Enhancement Acupuncture

دانلود كتاب Facial Enhancement Acupuncture

دانلود کتاب Facial Enhancement Acupuncture: Clinical Use and Application
بر مبنای نظریه پنج عنصر ، این کتاب راهنمای کاربردی و کاملا مصور در باب انجام طب سوزنی صورت ( که تحت عنوان طب سوزنی زیبایی ، احیای مجدد صورت یا طب سوزنی احیای مجدد صورت) با جزئیات نقاط طب سوزنی ، تکنیک ها و تجهیزات به کار رفته در این پروسه را نشان می دهد.
کتاب طب سوزنی صورت ، نقاط و عضلات صورت را به منظور بهبود حالت ارتجاعی پوست و ظاهر کلی پوست هدف قرار می دهد و همچنین نقاط ساختاری بر روی پاها ، بازوها و بدن را پوشش می دهد تا بدین طریق عناصر داخلی هماهنگ و بالانس شوند.
نویسنده به وضوح منطق پشت سوزن گذاری هر نقطه صورت و هر نقطه گردن را توضیح می دهد که در تصاویر رنگی نشان داده شدپوست ه اند.
او همچنین به بحث در رابطه با مزایای استفاده از طب سوزنی بر جراحی در رفع چروک ها و خطوط افتاده فک می پردازد و فصلی از کتاب نیز به بحث در مورد درمان و مراقبت های پس از درمان اختصاص داده شده است.
طب سوزنی صورت علاوه بر بهبود قابل ملاحظه ظاهر صورت ، همچنین تاثیر قوی کلی بر روی تمام بدن و سلامت فرد تحت درمان دارد و یدی طولانی و متمایز در طب چین دارد.
این کتاب مقدمه ای عالی برای آن دسته از متخصصان طب سوزنی و دانشجویان طب سوزنی است که می خواهند یاد گیرند چگونه این روش جایگزین جراحی را در طبابت شان دخیل کنند.
با دیدن دگرگونی حاصل از طب سوزنی پنج عنصر و تاثیر آن بر روی افراد در تمام گروه های سنی ، شور و اشتیاق من نسبت به این روش درمان به شکل فزاینده ای افزایش پیدا می کند.
“طب سوزنی صورت” ، یک تجربه حیرت انگیز نه تنها به لحاظ فیزیکی ، بلکه به لحاظ روحی و احساسی نیز محسوب می شود و فرد را به سمت گام بعدی مسیر درحال تغییر زندگی اش هدایت می کند
— دین سیمپول کلارک ، متخصص طب سوزنی پنج عنصر و نویسنده محتوای غذایی
تازه ترین کتاب ممتاز پال ادکینز ، اثری کاربردی و شفاف دیگر را به حیطه طب سوزنی صورت اضارفع چروک ها فه کرده است.
افراد مبتدی و درمانگران با تجربه از آن به عنوان یک کتاب مفید با کاربری آسان و یک گوهر کلینیکی استقبال خواهند کرد.
— سلیا تودور ایوانز ، مشاور و مدرس طب سوزنی
نام کتاب : کتاب Facial Enhancement Acupuncture: Clinical Use and Application
نویسنده : Paul Adkins
تعداد صفحات : 184 صفحه
زبان : انگلیسی
قیمت : 35 هزار تومان
به محض پرداخت لینک دانلود کتاب را دریافت خواهید کرد.
اطلاعاتی در باب نویسنده این کتاب :
” پائول ادکینز Paul Adkins ” یک متخصص طب سوزنی دارای صلاحیت است که در دانشکده the CTA Leamington College of Five-Element Acupuncture آموزش دیده است.
وی کلینیک میتچل هیل را در جنوب غرب انگلستان تاسیس کرد و هشت سال است که در آنجا به انجام طب سوزنی مشغول است.
او عضو هیئت طب سوزنی بریتانیا است و به متخصصین طب سوزنی در بیش از ۳۰ کشور برای انجام این درمان طبیعی و ضد پیری آموزش داده است.
پائول علاوه بر انجام سخنرانی هایی در باب طب سوزنی صورت در انگلستان و در سرتاسر دنیا ، در سال ۲۰۰۸ به یک متخصص طب سوزنی نازایی در زینا وست نیز تبدیل شد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه کتاب و ما، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

فروشگاه کتاب و ما
فروشگاه کتاب و ما
آگهی: دانلود کتاب Facial Enhancement Acupuncture
فروشگاه کتاب و ما