برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
sabzinehmaral17

کود مایع مرغی سبزینه مارال

كود مايع مرغي سبزينه مارال

کود مایع مرغی

ستفاده از کودهای ارگانیک طبیعی پایه دامی به خصوص مرغی از دیر باز مورد توجه کشاورزان و باغداران بوده است اما با توجه به مشکلات استفاده از این نوع کودها به خصوص هزینه های مربوط به انبار کردن آن در مزارع و باغات ، به تدریج جای خود را به استفاده از کودهای شیمیایی داده اند.با توجه به مضرات استفاده از کودهای شیمیایی برای بافت خاک و نیز سلامتی انسانها و محیط زیست مجدداً گرایش به استفاده از کودهای مرغی و دامی روند افزایشی یافته است اما هنوز مشکلات استفاده از اینگونه کودها همچنان پا بر جا مانده و حتی هزینه های مربوط به استفاده از آنها چند برابر گردیده است.

کود مرغی مایع که با روشهای خاص و پیشرفته و از بهترین و غنی ترین کودهای مرغی تهیه گردیده است. این کود به صورت 100 % ارگانیک فرآوری شده و از هر گونه مواد مضر شیمیایی عاری می باشد . در فرآوری دقت فراوانی گردیده تا علاوه بر حفظ خواص طبیعی آن ، با افزایش غلظت مایع ، کودی بسیارغنی تر از مایع مرغی معمولی حاصل گردد که میزان مصرف آن را در مقایسه با کودهای دامی بسیار کاهش داده است.

فواید مصرف کود مایع مرغی سبزینه مارال
-استفاده از هر واحد برابر با مصرف 100 واحد کود مرغی معمولی می باشد .
– بلافاصله پس از مصرف مورد استفاده گیاه قرار می گیرد ولی کود مرغی معمولی سالها زمان نیاز دارد تا تجزیه گردیده و مورد مصرف گیاه قرار گیرد.

– استریل و عاری از هرگونه عامل بیماریزا و بذر علف هرز می باشد اما کود مرغی علاوه بر انتقال عوامل بیماریزا و علفهای هرز خاک را مستعد ابتلا به نماتد می نماید.
– را می توان توسط آب آبیاری )سنتی و تحت فشار( و یا توسط محلول پاشها مورد استفاده قرار دارد ولی هزینه های استفاده از کود مرغی معمولی بسیار بالاست.
– استفاده بلند مدت از کودهای مرغی معمولی خاک را به تدریج قلیایی نموده و PH خاک را افزایش می دهد . اما استفاده بلند مدت از کود مرغی سبزینه مارال موجب احیای خاکهای شور و قلیایی گردیده و PH و بافت خاک را اصلاح می نماید.

مقدار و طریقه مصرف:
1- محلول پاشی : را می توان با غلظت 2- 5 لیتر در هزار لیتر آب برای تمام گیاهان زراعی و باغی مصرف نمود.
2- آب آبیاری : را می توان در سیستمهای آبیاری تحت فشار و یا آبیاری سنتی به مقدار توصیه شده استفاده نمود.

کودهای شیمیایی سبزینه مارال
کود مایع مرغی
ارسال به سراسر کشور
واحد فروش کارخانه
🛍خریدی مطمعن و بدون واسطه
تماس . واتساپ . مشاوره .فاکتور
09913685282 خانم طباطبایی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

sabzinehmaral17، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

sabzinehmaral17
sabzinehmaral17
آگهی: کود مایع مرغی سبزینه مارال
sabzinehmaral17