برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حسینی

کارشناسان تغذیه، رژیم درمانی را با دستگاه ترکیب کنید!

كارشناسان تغذيه، رژيم درماني را با دستگاه تركيب كنيد!

کارشناسان تغذیه، رژیم درمانی را با دستگاه ترکیب کنید!
امروزه تمایل برای استفاده از لیزرهای لاغری افزایش چشمگیری یافته است. مراجعه کننده برای انجام لاغری، راضی به پرداخت مبلغ بیشتری است به شرط آنکه، مطب لاغری، مجهز به دستگاه‌های لاغری نیز باشد. به عنوان مثال برای دریافت رژیم لاغری راضی به پرداخت بیش از 300 هزار تومان نمی‌شوند ولی برای انجام لاغری با استفاده از دستگاه و رژیم غذایی، حاضر به پرداخت بیش از 3 میلیون تومان هستند.
از سوی دیگر نشانه‌گیری چربی و انجام لاغری به صورت موضعی با استفاده از دستگاه بسیار ساده و جواب‌دهی حاصل از آن سریعتر و ملموس‌تر است و سبب رضایت مراجعه کننده نیز می‌شود. همچنین جهت انجام لاغری با استفاده از دستگاه معمولا نیاز است مراجعه کننده حداقل 10 جلسه به کلینیک مراجعه کند و این موضوع به ما اجازه می‌دهد روند لاغری را بطور کامل کنترل و زیر نظر داشته باشیم.
از دیگر مزایای استفاده از دستگاه لاغری به همراه رژیم درمانی، نیاز به حضور مکرر مراجعه کننده به کلینیک زیبایی شما است. در بحث بازاریابی این موضوع سبب شلوغی مطب می‌شود. ایجاد صف و شلوغ بودن مطب امری بسیار مهم و خوشایند است.
دستگاه لاغری کویتیشن آر اف فانو دستگاهی زیبا با هزینه ای معادل یک دهم سایر دستگاه های لاغری، شما را در جلب و رضایت مشتری کمک می‌کند. با خرید این دستگاه کاربردی در فروش ویژه شرکت تجهیزات زیبایی فانو، یک ترالی زیبا را به رایگان هدیه بگیرد.
قیمت دستگاه آر.اف کویتیشن فانو، 25 میلیون تومان است (به راحتی پس از چند ماه با استفاده از کارکرد دستگاه معادل هزینه خرید دستگاه درآمد خواهید داشت). این دستگاه دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.
جهت مشاوره و خرید انواع دستگاه لاغری( کویتیشن آر اف، کرایولیپولیز و ...) با ما تماس بگیرید:
0922-603-6519

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حسینی، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ هفته پیش به روز شده.

حسینی
حسینی
آگهی: کارشناسان تغذیه، رژیم درمانی را با دستگاه ترکیب کنید!
حسینی