برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه اینترنتی نیازکو

فروش عمده و پخش کلی کرم رفع سفیدی مو دیسکریت

فروش عمده و پخش كلي كرم رفع سفيدي مو ديسكريت

فروش عمده و پخش کلی کرم رفع سفیدی مو دیسکریت
کرم رفع سفیدی مو دیسکریت DISCREET
دیسکریت بهترین نوع کرم احیای طبیعی رنگ موهای سفید شده در جهان ! کرم رفع سفیدی مو ریستوریا دیسکریت در حقیقت چند کار را با هم انجام میدهد زیرا میتوان از آن برای حالت دادن موها بجای استفاده از ژل یا کرم های حالت دهنده استفاده نمود .در همین حال برای موهای ظریف و نازک تقویت کننده و حالت دهنده خوبیست . این کرم برای موهای خشک بعنوان مرطوب کننده عمل نموده و در شرایط باد و باران از موها محافظت مینماید .سفید شدن رنگ موها به عوامل دیگری از جمله ارثیت و کمبود مواد معدنی ویا ویتامین های لازم برای ساخت رنگدانه های طبیعی موی سر بستگی دارد و گاهی بدون توجه به سن و یا جنسیت افراد موهای طبیعی شروع به از دست دادن این رنگ دانه ها کرده و باعث میشود سن فرد متاثر از این واقعه از حد معمول بیشتر نشان داده شود.رنگ موهای معمولی سالها بعنوان تنها راه حل والبته موقت برای پوشاندن سپیدی موها مورد استفاده قرار میگرفتند ولی حالادیگرخیر.
لوسیون و کرم های معجزه گر رفع سفیدی مو دیسکریت DISCREET این کار را به سادگی و بر خلاف رنگ موهای معمولی بدون صدمه و آسیب رسانی به ریشه و یا تار موهای ظریف شما انجام داده وبه مرور زمان با فعال سازی رنگ دانه های طبیعی موجود در ریشه و تار موی سر در کوتاهترین مدت رنگ موهای شما را به حالت طبیعی بر میگرداند بنحوی که حتی نزدیک ترین افراد به شما نیز متوجه این تغییر نشده و بعد از مدتی سالهاجوانتر بنظر خواهید رسیداضافه بر آن این محصول ضد شوره و ریزش موی سر بوده و تقویت کننده ای عالی برای موهای شماست.
توجه بفرمائید که کرم رفع سفیدی مو لوسیون دیسکریت رنگ مو نیست بنا براین شما احتیاجی به انتخاب و یا تداخل شماره های رنگ مو ندارید و اگر رنگ موهای شما تیره و یا روشن بوده باشد لوسیون دیسکریت همان رنگ طبیعی موها را به شما باز میگرداند . بنابراین احتیاجی به شماره رنگ مو نیست - احتیاجی به مخلوط کردن رنگهای مختلف ندارید - و حتی احتیاج به داشتن دستکش هم نیست فقط کافیست طبق دستورالعمل های گفته شده آنرا بر روی سربمالید .


برای خرید عمده و کلی کرم رفع سفیدی مو دیسکریت با شماره های زیر تماس بگیرید
09128961202
09214150920


برای سفارش تکی لوسیون رفع سفیدی مو دیسکریت به سایت زیر مراجعه نمایید
www.nyazco.com
کرم رفع سفیدی مو دیسکریت DISCREETمحصول کشور استرالیا می باشد و با حجم 250 میل عرضه می گردد


برای آموزش نحوه استفاده کرم رفع سفیدی مو دیسکریت DISCREET به سایت نیازکو .کام مراجعه نمایید و از طریق سایت نیز بصورت آنلاین میتوانید خرید خود را انجام دهید

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه اینترنتی نیازکو، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

فروشگاه اینترنتی نیازکو
فروشگاه اینترنتی نیازکو
آگهی: فروش عمده و پخش کلی کرم رفع سفیدی مو دیسکریت
فروشگاه اینترنتی نیازکو