برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
واپایش

فروش PLC و HMI برند LS (کیفیت و قیمت کاملا اقتصادی)

فروش PLC و HMI برند LS (كيفيت و قيمت كاملا اقتصادي)

فروش PLC و HMI برند plc / LS در دو مدل کامپکت و مدولار، تنوع در انتخاب cpu (مدل های اقتصادی، استاندارد، پیشرفته، فوق پیشرفته) و کارت‌های HMI / expansion در دو مدل متنی و لمسی دارای ابعاد، کیفیت تصویر و قیمت‌های متفاوت
شرکت واپایش نماینده فروش و خدمات پس از فروش plc و HMI و دیگر محصولات اتوماسیون صنعتی برند LS کره جنوبی می‌باشد.
کیفیت بالا، خدمات پس از فروش، پشتیبانی فنی و در نهایت قیمت اقتصادی از نقاط قوت PLC و HMI برند LS کره جنوبی می‌باشد. کاهش هزینه و قیمت رقابتی پروژه و حفظ اعتبار فنی سازنده نتایج استفاده از این محصول خواهد بود.
مشخصات محصولات:
PLC:
کیفیت بالای این PLC و تنوع در انتخاب مدل‌های CPU (اقتصادی، استاندارد، پیشرفته، فوق پیشرفته)، تعداد ورودی و خروجی و نوع خروجی، تعداد کارت های قابل پذیرش، سرعت پردازش، حافظه و ... و همچنین عملکرد بهینه و راحت PLC های LS با توجه به کتابخانه کاملی از توابع مختلف برای آن در نظر گرفته شده مجموعه وسیعی از کاربردها را برای این نوع PLC فراهم می‌کند که از نقاط مثبت این محصول تلقی می‌شود و این امکان را به مشتری می‌دهد تا مناسب‌ترین و اقتصادی‌ترین PLC را انتخاب نماید.
HMI:
HMI ها در دو مدل متنی و لمسی تولید می‌شود:
1 ) مدل متنی (XP10):
این مدل لمسی نیست و تمام فرمان‌ها از طریق کلید‌های موجود بر روی HMI صادر می‌شود. این مدل دارای امکاناتی از قبیل صفحه نمایش گرافیکی 19264‌، دو پورت ارتباطی RS232 و RS485 به صورت مجزا، کارت RTC داخلی، طراحی 100 صفحه، پشتیبانی از زبان فارسی و نرم افزار برنامه نویسی قدرتمند و رایگان می باشد که از لحاظ قیمت و کارایی مناسب پروژه های متوسط و کوچک می باشد.
2 ) مدل لمسی (XP30 ~ XP90):
این مدل دارای ابعاد متنوع 5.7 تا 15.1 اینچ، تمایز رنگ و وضوح بالا با 65536 رنگ، پورت Ethernet بوده و قابلیت پشتیبانی از فایل‌های گرافیکی متنوع، اتصال دستگاه های جانبی (حافظه جانبی و موس و چاپگر و ...) از طریق پورت USB، پشتیبانی از شبکه های مختلف شامل Profibus / CANOpen / Modbus RTU / Modbus TCP را دارد.همچنین دارای نرم افزار و شبیه ساز رایگان با قایلیت اتصال به نرم افزار XG5000 (نرم افزار PLC LS) بوده و ابزار های نیرومند مدیریت دیتا (alarm , recipe , logging) را دارد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما به آدرس vapayesh.com مراجعه و با شماره تلفن 02188650273 تماس حاصل نمایید.
ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

واپایش، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

واپایش
واپایش
آگهی: فروش PLC و HMI برند LS (کیفیت و قیمت کاملا اقتصادی)
واپایش