برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت رایمند طب

تولید و توزیع انکوباتور ،آون بن ماری ، آب مقطرگیری

توليد و توزيع انكوباتور ،آون  بن ماري ، آب مقطرگيري

تولید کننده هات پلیت ، انکوباتور ، اون استیل ، بن ماری ، آب مقطرگیری ، سانترفیوژ و شیکر

شرکت رایمند طب پس از چندین سال فعالیت پژوهشی، از فروردین ماه سال ۱۳۸۰ موفق به تجهیز و راه اندازی خط تولید ساخت لوازم آزمایشگاهی و پزشکی گردیده است.شرکت رایمند طب تا کنون بیش از ۳۰ نمونه از این محصولات را با بالاترین کیفیت ارائه نموده که این محصولات در شرف تحصیل نشان استاندارد می باشند.با افتخار برآنیم تا شما را هرچه بهتر با کیفیت و کارآیی این محصولات آشنا سازیم.حسن همکاری با مجموعه ما در آن است که کلیه اقلام درخواستی مشتریان گرامی را با بالاترین کیفیت در اسرع وقت و با قیمت کارخانه در اختیار آن ها قرار می دهیم.

شایان ذکر است کلیه محصولات از گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله برخوردار است.همچنین این شرکت آماده ارائه خدمات مشاوره ای و ساخت دستگاه های سفارشی می باشد.

کاربران گرامی در آزمایشگاههای تحقیقاتی و آزمایشگاههای استاندارد وآزمایشگاههای ویژه پزشکی و علم وصنعت در سراسر کشور میتوانند از کیفیت، کار ودقت عملکرد تجهیزات بهره مند شوند .محصولات ما که تجربه تولید موفق دو دهه تولید با کیفیت ومطابق با استانداردهای روز دنیا وهمچنین استانداردهای ملی ایران می باشد و بیش از هزاران نو آوری های چشم گیر محصولات را در بر میگیرد که بر عبارت کیفیت محصولات شرکت ما معنا می بخشد وهمچنین خط مشی برای سیاست شرکت است که شامل درجه بالایی از خدمات آماده ودر حال تولید هستند که به عنوان هدف اصلی خدمات مشتری مدارانه ما میباشد.این امر در مورد تمام محصولات آزمایشگاهی رایمندطب که مجموعه جدید با برند GIFEL که منحصرا در کارخانه ما در ایران به طور یکسان با GFL آلمان تولید میشود.

رایمندطب تولید کننده تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی مفتخر است تا کلیه محصولات خود را با بهترین کیفیت در اسرع وقت با قیمت کارخانه در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد . کلیه محصولات با گارانتی یکساله و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

محصولات رایمند طب ( محصولات GIFEL ) عبارتند از شیکرها ، بن ماری شیکردار ، بن ماری جوش وسرلوژی ، انکوباتورها و آون ها ( آون استیل ) ، هات پلیت و دستگاه های آب مقطر گیری یکبار و دوبار تقطیر ، سانترفیوژ .


دفتر فروش:

تهران، امام خمینی، خیابان خوش، کوچه تیموری، پلاک۳، واحد ۲
دفتر خدمات پس از فروش:

تهران، شهر قدس، خیابان ۴۵ متری انقلاب، خیابان طالقانی، پلاک ۴۰
کارخانه:

بم، شهرک صنعتی، پشت شرکت بنیاد بتن، قطعه ۲۱۸A
تلفکس:

۰۲۱-۴۶۸۶۰۲۳۹

۰۲۱-۴۶۸۶۰۲۴۳

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت رایمند طب، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

شرکت رایمند طب
شرکت رایمند طب
آگهی: تولید و توزیع انکوباتور ،آون بن ماری ، آب مقطرگیری
شرکت رایمند طب