برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
گروه صنعتی پویش کاران صنعت

فروش خط تولید سیب زمینی خلال نیمه آماده (فرنچ فرایز)

فروش خط توليد سيب زميني خلال نيمه آماده (فرنچ فرايز)

سیب زمینی نیمه پز یا همان فرنچ فرایز به محصولی اطلاق می گردد که سیب زمینی بعد از ورود و سپری نمودن عملیات سورت و شستشو ، وارد سیستم بلانچینگ گردیده و بصورت بخار پز آماده گردد . سپس در روغن سرخ گردیده و بعد از کاهش دما وارد قسمت انجمادی شده و بصورت کاملا منجمد خارج میگردد.

به دلیل افزایش مشغله های کاری ، فرصت برای آماده نمودن غذا در منازل محدودتر شده و از این رو نیاز برای غذاهای آماده افزایش پیدا کرده است. این نیاز فرصت مناسبی برای ورود به تولید این محصولات ایجاد گردیده است.

خط تولید و بسته بندی سیب زمینی خلال نیمه آماده(فرنچ فرایز) یکی از این خطوط تولیدی می باشد که بازارهای خوبی برای متقاضیان ورود به این عرصه و راه اندازی کارگاه و کارخانه تولید فرنچ فرایز فراهم نموده است.

خصوصیات خط تولید و بسته بندی فرنچ فرایز گروه صنعتی پویش کاران :

شرکت پویش کاران صنعت ، طراح و سازنده ماشین آلات صنایع غذایی ، یکی از خطوط تولیدی خود را بر روی ماشین آلات تولید ، فرآوری و بسته بندی سیب زمینی نیم پز متمرکز ساخته است.
این خط تولیدی با توجه به فرآیندهای مختلف خود در ظرفیت های مختلفی از یکصد کیلوگرم الی هزار کیلوگرم در ساعت تولید می گردد. تمامی فرآیندهای تولیدی این محصول بصورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست صورت می پذیرد.

تمامی قطعات و متعلقات سیستم تولید و بسته بندی سیب زمینی نیمه آماده (فرنچ فرایز) باید بهترین متریال و کیفیت دارا باشد در غیر این صورت محصول خروجی با مشکلات عدیده ای روبرو می گردد.

از دیگر خصوصیات بارز خط تولید سیب زمینی نیم پخته توسط گروه صنعتی پویش کاران ، سیستم کنترل هوشمند می باشد. به این معنی که کنترل کلیه فرآیندهای مربوط به خط تولید با حس گرهای بکار گرفته شده ، صورت می پذیرد. این حسگرها در تجهیزات مختلف این خط تولید وظیفه ی کنترل دما، کنترل وروردی مواد اولیه ، کنترل مدت زمان مورد نیاز برای آماده سازی محصول ، توسط آب سرد و ترکیبات مورد نیاز و ... را انجام میدهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید سیب زمینی منجمد ، از راه های زیر اقدام بفرمایید:
وب سایت : https://poyeshkaran.com
شماره تماس : 09128694067 و 02634504416
کانال تلگرام : https://t.me/poyeshkaran1
پیج اینستاگرام : https://www.instagram.com/poyeshkaran.co

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

گروه صنعتی پویش کاران صنعت، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ ساعت پیش به روز شده.

گروه صنعتی پویش کاران صنعت
گروه صنعتی پویش کاران صنعت
آگهی: فروش خط تولید سیب زمینی خلال نیمه آماده (فرنچ فرایز)
گروه صنعتی پویش کاران صنعت