برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت آرمان نگار اسپادان

تهیه طرح توجیهی با مشاوران آرمان نگار اسپادان

تهيه طرح توجيهي با مشاوران آرمان نگار اسپادان

مطالعات امکان‌سنجی، فرآیندی کنترل شده برای مشخص نمودن همزمان ‏مشکلات و مزایای اجرای یک پروژه یا ورود به یک موقعیت سرمایه‌گذاری همراه با توصیف کامل شرایط و برآورد ‏عواید و هزینه‌های ‏(آنالیز هزینه- فایده) طرح است. هدف از مطالعات امکان‌سنجی تعیین میزان امکان‌پذیری و اجرایی بودن یک پروژه و ثمربخشی آن است. ‏این مطالعات نخستین گام در فرآیند تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاران یا ‏مدیران به شمار‌می‌آید.‌ لذا مطالعات امکان سنجی نوعی مطالعه بر مبنای تجزیه و تحلیل و آزمون می¬باشد که ‏فراهم‌کننده اطلاعات لازم به منظور تصمیم‌گیری برای حرکت به سمت مراحل طراحی مهندسی و اجرای هر پروژه یا انجام ‏سرمایه‌گذاری مناسب است. از این رو، مطالعات امکان سنجی را می‌توان نقطه عطف فرآیند تصمیم‌گیری در اجرای پروژه یا انجام سرمایه‌گذاری دانست. مطالعات فنی، اقتصادی، قانونی، عملیاتی و زمان‌بندی 5 بخش اصلی مطالعات امکان‌سنجی را تشکیل می‌دهند.
شرکت آرمان نگار اسپادان(آرنا) با سابقه ده سال در این حوزه، توانایی انجام پروژه‌های امکان‌سنجی، آموزش امکان‌ستجی و ... را دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره به آدرس سایت www.arnacorp.org مراجعه نمایید یا با شماره 09194096509 تماس حاصل فرمایید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت آرمان نگار اسپادان، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

شرکت آرمان نگار اسپادان
شرکت آرمان نگار اسپادان
آگهی: تهیه طرح توجیهی با مشاوران آرمان نگار اسپادان
شرکت آرمان نگار اسپادان