برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آرتینکو

صندلی های شرکت بهساز فرازگامان آرتین (آرتینکو)

صندلي هاي  شركت بهساز فرازگامان آرتين (آرتينكو)

صندلی اداری استاندارد در دنیای امروز چه نقشی را ایفاء میکند؟

امروزه در تمام جهان بیشتر کسب و کارها آنلاین شده است. افزون بر آن مشاغل بسیاری توسعه یافته و هرکدام قسمت عمده منابع انسانی خود را در بخش اداری متمرکز نموده اند. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و هم اکنون اکثر فرآیندهای کاری و حتی دولتی به صورت الکترونیک درآمده است. بانکها و موسسات مالی، بنگاههای صنفی، شرکتهای تولیدی و خدماتی و حتی انواع فروشگاهها امروز به سوی ارائه خدمات آنلاین پیش میرود. همه اینها به این معناست که امروز بیش از هروقتی نیروهای کار در ادارات و دفاتر و شرکتها، روز خود را پشت میز کار سپری میکنند.پس انتخاب یک صندلی اداری و کارمندی استاندارد یا ارگونومیک یکی از ملزومات اصلی مبلمان اداری و صندلی های ادری می باشد.

فراگیرتر شدن کامپیوترها و گسترش کاربردهای گوناگون آن، به کارگیری صندلی اداری استاندارد افزایش یافته و به تبع آن سطح جدیدی از پدیده های مثبت و منفی را در فراروی انسان مدرن قرار داده است که از مهمترین پدیده های منفی میتوان به آسیبهای اجتماعی و خسارات بهداشتی و پزشکی اشاره نمود. این تحول فراگیر و تبدیل شدن بسیاری از عملکردهای زندگی به نرم افزار، به رشد سریع عوارض بهداشتی نیز منجر شده که عمده ترین آنها، مشکلات بینایی و سردردهای میگرنی ناشی از تشعشعات مانیتورها و همچنین آسیبهای کالبدی و اسکلتی است که در اثر نشستن در بازه های زمانی طولانی بروز خواهدنمود.
صندلی اداری یک از اجزای مبلمان اداری است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. باتوجه به اینکه کارمندان به خصوص کسانی که با رایانه کار می کنند نیاز به استراحت دارند به همین دلیل برای استراحت تکیه کاملی به صندلی می زنند در این حالت پشتی صندلی باید به سمت عقب برود برای صندلی هایی که دارای پشت سری (Headrest) نیستند بهترین زاویه 110 درجه است که کمترین بار را به کمر وارد می کند. در صورتی که صندلی دارای پشت سری بود این زاویه میتواند بیشتر نیز باشد.

شرکت تولید مبلمان اداری بهساز فراز گامان آرتین در ساخت انواع میز اداری، میز مدیریت، میز کارمندی، میز کنفرانس و انواع پارتیشن های اداری و کابینت همواره در راستای کارایی و آرامش کارمندان به طراحی مبلمان اداری پرداخته است.

* آرتینکو تولید کننده انواع صندلی در رنگبندی مختلف و سه سال گارانتی *

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آرتینکو، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

آرتینکو
آرتینکو
آگهی: صندلی های شرکت بهساز فرازگامان آرتین (آرتینکو)
آرتینکو