برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
تاسیسات سیتی

پمپ های کف کش پنتاکس (فروش ویژه)

پمپ هاي كف كش پنتاكس (فروش ويژه)

پمپ پنتاکس سری 5PES

پمپ پنتاکس سری 5PES از نوع پمپ های کف کش تولید شده توسط شرکت پنتاکس می باشد ،که از مزایای بسیاری نسبت به دیگر کفکش های موجود در بازار برخوردار است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

از ویژگی های مثبت این پمپ باید به کیفیت بالای متریال و قطعات تشکیل دهنده و بدنه استیل آن آن اشاره کرد. این پمپ شناور سانترفیوژی است که تمامی بخشهای آن که در مجاورت سیال قرار میگیرد از استیل زنگ نزن می باشد.

پمپ سانتریفیوژ به مدلهایی گفته می شود که انرژی چرخشی را از طریق چند پروانه به سیال انتقال داده و آن را به حرکت در میاورد.سیال در راستای محور پروانه وارد پمپ شده و با نیروی گریز از مرکز تیغه های پروانه به بیرون پرتاب می شود. این پروسه سرعت و فشار سیال را بالا برده و آن را به قسمت دهانه خروجی پمپ هدایت می کند.

در حال حاضر این پمپ پنتاکس 5PES در مدل های گوناگونی از جمله 5PES ، 5PES3/4G ، 5PES3/5 ، 5PES3/5G و … در بازار موجود و مورد استفاده قرار می گیرد، که بر اساس قطر خروجی و ورودی و در دو مدل تکفاز و سه فاز نامگذاری می شوند.
مشخصات الکتروپمپ سری 5PES

پمپ پنتاکس سری 5PES از خانواده پمپ پنتاکس به سبب ضدزنگ بودن برای مصارفی چون انتقال و توزیع آب باران جمع آوری شده، آبیاری، تخلیه چشمه و چاه‌های آب و… مناسب است.

پمپ پنتاکس 5PES که از نوع پمپ های کف کش می باشد دارای بدنه از جنس استیل 304 و پروانه از جنسل استیل 304 می باشد. این مدل از پمپ آب پنتاکس دارای قطر بدنه 5 اینچ می باشد و همچنین دارای حداکثر آبدهی تا 7 متر مکعب در ساعت است.

در این پمپ Pentax حداکثر ارتفاع 90 متر است.حداکثر عمق غوطه وری در این الکتروپمپ 20 متر می باشد. حداکثر قطر ذرات قابل پمپاژ نیز 2 میلیمتر است. بالاترین تعداد دفعات خاموش و روشن کردن موتور در ساعت 20 بار می باشد.

پمپ آب کفکش پنتاکس مدل 5PES همچون مدل های دیگر پمپ کفکش نظیر پمپ پنتاکس سری DP با توان موتور متفاوت، دبی و فشار متناسب در سیستم پمپ آب کف کش پنتاکس ، و همچنین در آبیاری باغات و مزارع به صورت آبیاری قطره ای مورد استفاده است.

پمپ پنتاکس سری 5PES
دیگر ویژگی پمپ پنتاکس سری 5PES

در پمپ پنتاکس 5PES نکته ای وجود دارد و به طور کلی نکته مهمی که در مورد پمپ های کف کش پنتاکس وجود دارد این است که در نامگذاری دستگاه‌های پنتاکس، آنهایی که با حرف G نامگذاری می شوند دارای فلوتر (قطع‌کن) بوده و باقی ساده میباشند.

متریال ساخت شافت پمپ سری 5PES از استیل 304 می باشد در این مدل پمپ پنتاکس حداکثر عمق غوطه وری 20 متر می باشد. دمای سیال این پمپ بین منفی 5 تا 40 درجه سانتیگراد می باشد.

این پمپ آب کف کش را می‌توان طوری برنامه ریزی کرد که بعد از تایم مشخصی کار متوقف شود.برای این کار می‌توان از تابلو برقی برنامه ریزی شده استفاده کرد.اما در حالت ساده تر از قطع کن برقی استفاده می‌شود که در اصطلاح به آن شناور یا فلوتر گفته می‌شود.

پمپ Pentax هنگامی که امکان نوسان حجم سیال وجود دارد برای پیشگیری از صدمه به الکتروپمپ بهتر است از نوع فلوتردار استفاده نمود. در هر صورت پروتکل های حفاظتی از دستگاه و رعایت آن ها عمر مفید دستگاه را بالا برده و ایمنی پمپ را در مقابل آسیب های محیطی بالا می برد.
مشخصات موتور پمپ پنتاکس 5PES

تمامی الکترو پمپ های 5PES تکفاز بوده و دهانه خروجی آنها 1 ¼ اینچ است. ،کلاس عایق بندی F ،کلاس محافظت IP68 و نیز موتور این پمپ آب کفش کش دارای دور موتور 2900 rpm می باشد.

توان این پمپ از 55/0 تا 1/1 کیلووات می باشد. نسخه‌ی تکفاز پمپ شناور پنتاکس مدل 5PES مجهز به خازن داخلی و محافظ حرارتی موتور است.

در این مدل پمپ پنتاکس توان موتور این دسته از پمپ ها از 0.75 تا hp 1. (تک فاز و سه فاز) تعریف شده است. در این پمپ در دهانه خروجی دارای قطر خروجی ۱/۴ و ۱ اینچ می باشد.

به طور معمول محافظ حرارتی اتوماتیک اضافه بار برای موتور تکفاز در نظر گرفته شده و برای موتور سه فاز از تابلو برق قابل کنترل می باشد. ( در زمانی که حرارت موتور تحت اضافه بار به بالاتر از حد مجاز برسد، محافظ حرارتی اتوماتیک تا زمان خنک شدن، موتور آن را خاموش میکند.)

تلفن تماس : 02177655388-77538311-77538315 - 09123434398 - 09333331166
آدرس : تهران - خیابان طالقانی - بین بهار و شریعتی - پلاک 95
Www.Tasisat.Com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

تاسیسات سیتی، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

تاسیسات سیتی
تاسیسات سیتی
آگهی: پمپ های کف کش پنتاکس (فروش ویژه)
تاسیسات سیتی