برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مرتضی خلجی

ماده حامل ویکادو VK-2

ماده حامل ويكادو VK-2

محلول مخصوص دستگاه های فوگر حرارتی یا مه پاش گرم (Thermal Fogger) به منظور ایجاد مه مصنوعی قدرتمند و پایدار و بدون تاثیرات منفی بیولوژیک و زیست محیطی
محصول انحصاری و اختصاصی کمپانی pulsFOG آلمان
شماره ثبت اختراع در آلمان: 539300
● دارای تاییدیه رسمی از موسسه تحقیقات بیولوژیک کشاورزی فدرال آلمان
خواص: ماده حامل ویکادو، یک محلول افزودنی کاملاً خنثی، بی خطر و عاری از تاثیرات منفی بیولوژیک است که از تبخیر سریع آب موجود در قطرات به هنگام مه پاشی با دستگاه های فوگر (مه پاش گرم) جلوگیری می کند.
● این محصول اختصاصی به راحتی در محلول آب و سم حل شده و باعث روان سازی محلول می گردد، در نتیجه قطرات محلول از حالت اسپری به مه مصنوعی (شبیه دود سفید) تبدیل شده و چندین ساعت در محل اجرای عملیات مه پاشی بصورت معلق و شناور در فضا پایدار می ماند. ماده ویکادو همسانی قطرات، شعاع پاشش و قابل رویت بودن مه تولید شده را بالا می برد. خاصیت پیشگیری از تبخیر سریع قطرات در فضا و بالابردن قدرت مه و شعاع پاشش قطرات تولید شده، باعث پخش یکسان و گسترده ذرات مه در سالن اجرای عملیات و بر روی هر نوع سطوح عمودی و افقی و هرگونه خلل و فرج موجود در محل می گردد.
● مقدار مصرف: در هنگام خرید محصول، بخش فنی شرکت پارس حرث با توجه به نیازمندی و نوع مصرف راهنمایی های لازم را ارائه خواهد داد.
● مراحل ترکیب کردن: ابتدا ماده ضدعفونی کننده یا سم را با آب مخلوط کرده سپس ویکادو را اضافه نمائید. ترکیب آب و ویکادو را میتوان برای مدت زیادی نگهداری کرد ولی ترکیب ماده ضدعفونی کننده یا سم و ویکادو را باید بلافاصله استفاده نمود.
● مدت زمان قابل نگهداری: در صورت نگهداری در جای مناسب حداکثر تا 6 سال قابل ماندگاری می باشد.
● هم اکنون این محلول توسط شرکت فنی و بازرگانی پارس حرث (نماینده انحصاری کمپانی pulsFOG آلمان در ایران) تحت لیسانس در داخل کشور تولید شده و آماده تحویل می باشد.
●●● توجه فرمایید کلیه محصولات متفرقه و مضر که به عنوان مکمل مه پاش در سطح بازار فروخته میشود مانند اسامی واتر اید (ضدیخ رادیاتور خودرو که رنگ آبی دارد)، روغن ایسی، گلیکول (محلولی به رنگ سفید) و یا هر نوع محلول دیگری که در بعضی از شهرها به نام ویکادو فروخته می شوند، مورد تایید شرکت پارس حرث نبوده و جدا از اینکه فاقد ویژگی بیولوژیک محصول ویکادو هستند و در مواقعی به محیط زیست آسیب میرسانند، اکثراً مشاهد میشود این مواد متفرقه باعث آلودگی محیط مه پاشی شده و حالت چربی یا لیزی بر روی سطوح ایجاد میکنند

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مرتضی خلجی، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

مرتضی خلجی
مرتضی خلجی
آگهی: ماده حامل ویکادو VK-2
مرتضی خلجی