برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آسان نما

کرم مرطوب کننده، ضد لک و جوش

كرم مرطوب كننده، ضد لك و جوش

اگر میخواهید در کمترین زمان پوستی سفید و عاری از هرگونه لک داشته باشید پیشنهاد فروشگاه اینترنتی آسان نما به شما عزیزان استفاده از کرم مرطوب کننده و ضد لک و جوش آمی تیس می باشد.
ویژگی های کرم :
برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک
فاقد هیدروکینون
مرطوب کننده
ترمیم کننده پوست
ماده موثر ۱۰۰ % گیاهی
ضد چروک پوست
ضد افتاب (جاذب اشعه بنفش)
شرایط نگهداری :
در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.
روش مصرف :
شب ها سطح پوست را به کمک یک پاک کننده ملایم و آب ولرم به دقت تمیز و خشک نموده و سپس به میزان کافی از کرم روشن کننده و ضد لک گیاهی آمی تیس به صورت موضعی بر روی لک های قهوه ای استفاده نمایید.
اجزا و مواد موثره:
کرم ضد لک آمی تیس حاوی عصاره های گیاهی آربوتین، روغن بنفشه، روغن بادام شیرین، ویتامین E و سایر مواد موثر گیاهی می باشد.
توجه:
از استعمال این کرم به دور چشم ها و زخم های باز خودداری نمایید در صورت مشاهده هر گونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده وبه پزشک خود مراجعه فرمایید
توضیحات:
عصاره ی آربوتین همچنین به دلیل دارا بودن اورسولیک اسید ضد التهاب بوده و به علاوه از پیری پوست نیز جلوگیری می کند. آلانتوئین، نیز از دیگر مواد موجود در این گیاه می باشد که باعث ترمیم سلول های پوستی آسیب دیده در اثر التهاب خواهد شد.

آربوتین از طریق مهار آنزیم تیروزیناز باعث کاهش ساخت ملانین و کمرنگ شدن لک ها و روشن شدن کلی رنگ پوست می شود. آربوتین نسبت به بسیاری از روشن کننده های دیگر بی خطرتر بوده عوارض جانبی کمتری دارد.
بسیاری از افراد بزرگترین تهدید در برابر زیبایی‌شان را پیری زودرس می‌دانند و دانستن این نکته که مصرف منظم روغن بادام از نوع شیرین می‌تواند روشی عالی برای حفظ جوانی و کاهش چین و چروک پوست در ایام میانسالی باشد، مفید است. از مهمترین خواص روغن بادام شیرین، فواید این روغن برای سلامت، جوانسازی و زیبایی پوست است. مالیدن این روغن به پوست صورت باعث نرمی و آبرسانی پوست شده،در کاهش چین و چروک پوست و پیشگیری از ایجاد آن بسیار موثر است. همچنین استعمال موضعی روغن بادام شیرین بر روی پوستهایی که دچار آفتاب سوختگی، لک یا جای زخم شده اند بسیار مفید و به درمان این مشکلات کمک میکند
جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به سایت زیر مراجعه نمائید .
asannama.com
شماره های تماس جهت ثبت سفارش :
02166470127- 09212853934

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آسان نما، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

آسان نما
  • تهران، تهران - خ کارگر - پائین تر از میدان حر - پلاک 925 - آسان نما
  • 021 6647 0127
آسان نما
آگهی: کرم مرطوب کننده، ضد لک و جوش
آسان نما