برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
بامداد ارتباط

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره،اثرانگشت وکارت بدون تماس

دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره،اثرانگشت وكارت بدون تماس

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره T304F یکی از جدیدترین دستگاه های حضور و غیاب بیومتریک می باشد که قابلیت ثبت تردد برای پرسنل و کارکنان را از طریق چهره، اثر انگشت، کارت و رمز عبور فراهم می کند.

این دستگاه دارای ظرفیت ‌های منحصر به فرد شامل ظرفیت ثبت 1000 چهره، 5000 اثر انگشت، 5000 کارت و همچنین ظرفیت ذخیره 100.000 تردد می‌باشد و قادر است چهره افراد را با سرعت بالا تشخیص دهد.

سنسور اثر انگشت تعبیه شده در دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره T304F از نوع سنسور نوری است و دارای سرعت شناسایی بالایی است، به این صورت که در کمتر از 1 ثانیه ترددها را ثبت و ذخیره می نماید. همچنین این دستگاه دارای 2 دوربین استریو و 2 منبع مادون قرمز است.

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت بدون تماس T304F از نمایشگر رنگی 2.8 اینچی برخوردار است و قابلیت نمایش عکس پرسنل را نیز دارد. پردازشگر این دستگاه، چهار هسته ای و از نوع ARM می باشد.

راه های ارتباطی بین دستگاه حضور غیاب T304F و کامپیوتری که نرم افزار حضور و غیاب بر روی آن نصب می شود از طریق USB و شبکه LAN می باشد و همین ویژگی موجب شده تا شما به راحتی و در هر مکانی بدون نیاز به کابل کشی تخلیه اطلاعات خود را انجام دهید.

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره T304F قابلیت استفاده در تمامی مکان های اداری، صنعتی، کارگری، کارخانجات و .. را دارد. این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و قیمت مناسبی دارد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

بامداد ارتباط، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

بامداد ارتباط
بامداد ارتباط
آگهی: دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره،اثرانگشت وکارت بدون تماس
بامداد ارتباط