برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت سدید تجهیز

ناتامایسین - ناتامایسین نگهدارنده صنایع غذایی

ناتامايسين - ناتامايسين نگهدارنده صنايع غذايي

ناتامایسین یا پیماریسین(E235) یکی از انواع نگه دارنده های طبیعی صنعت غذا میباشد که از کشت میکروبی استرپتومایسس ناتالنسیس تحت یک فرایند کنترل شده تخمیر حاصل میشود.

پس از عمل استخراج، ناتامایسین به دست آمده تحت اثر سانتریفیوژ،فیلتر و شستشو قرار میگیرد تا محصول تولید شده خالص و با کیفیت باشد. ناتامایسین به میزان ناچیزی در آب محلول است و نگه دارنده ای بدون طعم و بی رنگ می باشد که نسبت به انواع شیمیایی نگه دارنده ها برای اثر بخشی وابستگی کمتری به ph دارد و در مقادیر کمتر از ppm 10 بر روی بیشتر کپکها موثر میباشد.

این ماده به دو صورت مایع و پودری تولید میشود بنابراین یکی از امتیازات استفاده از ناتامایسین به جای نگه دارنده های شیمیایی دیگر استفاده از آن هم به صورت پودری در ترکیب با فرمولاسیون و هم به صورت یک سوسپانسیون مایع مثل مخلوط کردن با آب نمک و اسپری آن بر روی محصول میباشد.

نقطه هدف ناتامایسین ارگسترول در دیواره سلولی میباشد.ارگسترول یک سد ساختمانی در برابر کپک و مخمر در دیواره سلولی به وجود می آورد که مسئول نقل و انتقال مواد غذایی در درون سلول میباشد و به همین دلیل برای بقای کپک و مخمر مهم میباشد.به دلیل اینکه ارگسترول در دیواره باکتری ها موجود نیست این نگه دارنده بر روی باکتری ها بی اثر میباشد.
ناتامایسین ضد کپک و مخمر جهت استفاده در دوغ ، ماست ، پنیر ، صنایع لبنی ، صنایع گوشتی ،نوشیدنی و... جهت جلوگیری از تولید گاز در دوغ ، جهت جلوگیری از رشد کپک در پنیر و رب گوجه فرنگی و ...
ناتامایسین موجود در انبار و آماده ارسال به سراسر ایران می باشد.

فروش ویژه پرسیدین 15 درصد محلول ضد عفونی کننده قوی سطوح


#ناتامایسین#نگهدارنده ناتامایسین#ناتامایسین 100 گرمی#نایسین#نگهدارنده طبیعی#ضدکپک # ناتامایسین صنایع غذایی#ضدگازدارشدن دوغ#پرسیدین#پرسیدین 15 درصد

لطفا جهت سفارش با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید:
021-88097680

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت سدید تجهیز، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ روز پیش به روز شده.

شرکت سدید تجهیز
شرکت سدید تجهیز
آگهی: ناتامایسین - ناتامایسین نگهدارنده صنایع غذایی
شرکت سدید تجهیز