برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سام شوفاژ

تعمیر دیگ شوفاژ

تعمير ديگ شوفاژ - 09120708072

تعمیر دیگ شوفاژ - تعمیر دیگ شوفاژکار - تعمیر دیگ معیوب _ رفع آبریزش دیگ شوفاژکار با استفاده از قطعات شرکت شوفاژکار و اصلی - تعویض پره دیگ چدنی - تعمیر دیگ شوفاژ کار - نصب دیگ چدنی شوفاژ کار - ( تعمیرات دیگ شوفاژ با یکسال ضمانت کتبی ) با مدیریت کارشناس ارشد انرژی و دارنده گواهینامه از سازمان فنی حرفه ای در زمینه تعمیر تجهیزات حرارتی و برودتی و پایپینگ .
تهیه و ارسال انواع لوازم دیگ : پره دیگ جلو و عقب - پره دیگ وسط - میل مهار دیگ چدنی- شاسی دیگ چدنی- درب دیگ چدنی - روپوش فابریک دیگ چدنی- دودکش دیگ چدنی و کلکتور بالای پره دیگ چدنی- دریچه بازدید دیگ شوفاژکار- درب اطاقک احتراق دیگ شوفاژ- آجر نسوز دیگ چدنی- دریچه اطمینان محفظه احتراق - لوازم کنترل کننده دیگ - بوش وصل پره - پره جلو - پره وسط - واشر فلزی- صفحه مشعل گیر چدنی- غیره
جنس دیگ از آلیاژ چدن آتشخوار است که علاوه بر داشتن انتقال حرارت مناسب مقاومت بالایی در برابر اکسید شن و عوامل شیمیایی تاثیر گذار بر سطح دارد . آلیاژ چدن مخصوص در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و نیز میعانات حاصل از احتراق ، مقاومت نسبی دارد به صورتی که می توان گفت دیگ های چدنی شوفاژ می تواند سالهای متمادی استفاده و بهره برداری گردد.

دیگ های حرارت مرکزی : بطور کلی هر دیگ دارای یک محفظه برای احتراق مواد سوختنی است که با آن اتاق احتراق می گویند.
داخل این محفظه انرژی حرارتی در اثر احتراق مواد سوختنی ایجاد میشود . ( تبدیل گانرژی شیمیایی به انرژی حرارتی ).
برای حفاظت و نگهداری دیگ های چدنی را باید روی فونداسیون نصب کرد تا از انتقال لرزش و ارتعاشی جلوگیری شود. برای حفاظت و نگهداری دیگ و جلوگیری از انتقال لرزش و اینکه بتوان قسمت زیر دیگ را تمیز کرد . باید دیگ را روی فونداسیون مسلح با ارتفاع حداقل 10 سانتی متر از کف زمین ، روی یک شاستی فلزی نصب کرد و بدنه دیگ را به وسیله قاب فلزی مخصوص و ورقهای پشم شیشه پوشاند تا از تلفات حرارتی دیگ چدنی جلوگیری شود.
برای جلوگیری از تلفات حرارتی و کاهش مصرف انرژی و استهلاک دیگ چدنی، در داخل موتورخانه و در مسیر لوله ها باید از عایقکاری مناسب استفاده کرد .
محاسن دیگ چدنی : دیگهای چدنی بصورت پره های ساخته شده و قابل تعویض است- حمل و نقل آسانی دارند-دیگ چدنی در برابر زنگ زدگی و رطوبت مقاوم است- دیگ چدنی در ظرفیتهای مختلف ساخته میشود.
طریقه مونتاژ دیگ چدنی: برای جمع کردن پره های چدنی از پره ای که سمت دودکش دیگ است شروع میکنند وبا استفاده از بوش فلزی آغشته به سرنج پره ها را به هم متصل میکنند وبه این ترتیب که ابتدا بوش و محل قرار گرفتن آن را روی پره کاملا تمیز میکنند و سپس بوش را به وسیله قلم مو به سرنج آغشته ودر داخل محفظه مخصوص که روی پره دیگ ودر قسمت محور میزنند و محکم میبندند . برای جمع کردن دیگ چدنی از میله دیگ جمع کن ، فلانچهای ثابت و متحرک استفاده میشود. پس از جمع کردن دیگ ها پره ها را بوسیله میله مهار کننده کاملا مهار میکنند . هنگام بستن میل مهار ها باید فضای لازم برای انبساط دیگ هنگام گرم شدن پیش بینی شود و از سفت کردن بیش از حد آن خودداری شود. بوش بین پره قرارداده و کمی فشار می دهند تا جا بیفتد سپس با چکش لاستیکی بطور آهسته روی بوش ضربه میزنند تا کاملا در جای خود قرار بگیرند و بعد پره دیگر را روی آن قرار می دهند وبا استفاده از میله دیگ جمع کن و پره را کاملا جا میزنند.
در حالت کلی دیگ های چدنی مطابق با الزامات کد انجمن مهندسان مکانیک آمریکا یا ASME SCIV ساخته می شوند و ظرفیت خروجی خالص آنها بین 35000 BTU تا 13975000 BTU متغیر است .


0708072 0912 09123054450

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سام شوفاژ، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۸ سال پیش ثبت کرده ... و ۵ روز پیش به روز شده.

سام شوفاژ
سام شوفاژ
آگهی: تعمیر دیگ شوفاژ
سام شوفاژ