برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا

فروش زئولیت تهیه کود هوشمند

فروش زئوليت تهيه كود هوشمند

اوره یکی از معمول ترین کودهای نیتروژنه می باشد که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت شستشوی این کود از محیط ریشه شدید است. بعد از مصرف اوره در خاک ، میکروارگانیسم های موجود در خاک اوره را به یون آمونیوم تبدیل کرده که در مرحله بعد این یون به نیتریت و نیترات که آم ده شستشو می باشد، تبدیل می شود. استفاده از کودهای زئولیتی نیتروژنه باعث می شود ماندگاری این ماده غذائی در محیط ریشه افزایش یابد و کارائی مصرف نیتروژن بالا رود.
تولید کودهای زئولیتی نیتروژنه، با حرارت دادن سنگ های زئولیتی در 400 درجه سانتیگراد آغاز می شود. طی این فرایند رطوبت موجود در حفرات زئولیت تبخیر شده و با اوره مذاب (اوره در 132 درجه سانتی گراد مذاب می شود) جایگزین می شود. آزادسازی نیتروژن از کودهای زئولیتی نیتروژنه به دو روش آهسته می شود که باعث فراهمی طولانی مدت نیتروژن می شود. این دو مکانیسم عبارتند از:
- با قرارگیری اوره در خلل و فرج بی شمار زئولیت، فرایند تغییر و تحول اوره به آمونیوم کند شده لذا در مرحله خاصی از زمان (پس از مصرف کود اوره) با تجمع آمونیوم مواجه نخواهیم شد.
- با جذب آمونیوم به وسیله زئولیت، یون های آمونیوم در مقابل تغییر به یونه ای نیترات قابل شستشو محافظت می شوند. سرعت آزادسازی نیتروژن از زئولیت را می توان با تغییر در اندازه واحدهای سنگ زئولیتی کنترل نمود.
شرکت توسعه معادن و مواد معدنی آسیا با ارائه انواع دانه بندی زئولیت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان زئولیت در ایران است. این شرکت با دارا بودن معادن زئولیت انواع محصولات زئولیت طبیعی را متناسب با درخواست مشتریان ارائه می کند. این شرکت امکان خرید اینترنتی زئولیت ویژه تولید کود زئولیتی نیتروژنه و فسفاته را برای سهولت دسترسی مشتریان گرامی راه اندازی نموده است برای استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید زئولیت با کارشناسان ما تماس بگیرید.
http://immd.ir/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C% D8%AF-%DA%A9%D9%88%D8%AF-%D8%B2%D8%A6%D9 %88%D9%84%DB%8C%D8%AA%DB%8C/
09331118625
02332224502
02128421230
ساعات پاسخگویی 9 الی 19

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا
آگهی: فروش زئولیت تهیه کود هوشمند
شرکت توسعه معادن و موادمعدنی آسیا