برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت فن آور تکوین

پشم سنگ تهران

پشم سنگ تهران

پشم سنگ تهران (تلفن: 22518857-22521361) عایق حرارتی و عایق صوتی و ضد حریق پشم سنگ است که با ضریب رسانایی حرارتی مطلوب عایق بسیار مناسبی در صنایع ، ساختمان ها, سالن های صنعتی, مرغداری می باشد.
این شرکت با عرضه عایق مناسب پشم سنگ در تهران و دیگر شهرستانها (اصفهان، مشهد، تبریز، قم، کرج، قزوین، زنجان، یزد، بندرعباس، بوشهر، اهواز، سمنان، شهرکرد، سنندج، ایلام، شیراز، اردبیل، زاهدان، یاسوج، ارومیه، همدان، کرمانشاه، ساری، رشت، گرگان، بیرجند، بجنورد و کرمان) و تجهیز انبار مناسب در تهران و اصفهان آماده ارائه انواع محصولات پشم سنگ در سراسر کشور در اسرع وقت می باشد.
پشم سنگ مناسب ترین عایق ساختمانی است که پائین ترین ضریب اتلاف حرارتی را دارد. از دیگر ویژگی های پشم سنگ ، خاصیت آکوستیکی آن است. پشم سنگ علاوه بر عایق حرارتی بودن ، عایق صوتی مناسبی برای ساختمان می باشد. این عایق با محیط زیست سازگار است ، زیرا ماده اولیه آن از سنگ بازالت و سنگ آذرین است که در ایران به وفور پیدا می شود.نقطه ذوب الیاف پشم سنگ بیش از 1200 درجه سانتیگراد است. به همین منظور از پشم سنگ برای عایق کاری اسکلت ساختمان ها برای مقاوم سازی در هنگام آتش سوزی استفاده می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عایق پشم سنگ و مشاوره نصب و اجرا با دفتر فروش تماس حاصل نمائید و یا به وب سایت www.takvin24.ir مراجعه فرمائید.

تلفن تماس: 22521361- 22518857-021
تلفن همراه: 09121222664 (حاجی علی)
آدرس دفتر فروش:تهران - بزرگراه رسالت شرق به غرب بعداز مجتمع تجاری دنیای نور شماره 1031

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت فن آور تکوین، از ۱۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ ماه پیش به روز شده.

شرکت فن آور تکوین
شرکت فن آور تکوین
آگهی: پشم سنگ تهران
شرکت فن آور تکوین