برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک

ماهی خشک صادراتی ، ماهی خشک متو ، ماهی خشک ساردین

ماهي خشك صادراتي ، ماهي خشك متو ، ماهي خشك ساردين

خرید و فروش عمده ماهی خشک
ماهی خشک متو
ماهی خشک ساردین
ماهی خشک جنوب
ماهی خشک صادراتی

چرا بهتر است ماهی خشک متو و ساردین را از شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک تهیه نمائید؟

تحویل سریع تمامی کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که قصد خرید و فروش این محصول را دارند می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک قرارداد منعقد کنند.
امکان صادرات و ارسال به تمامی استان های ایرانشرکت فرآوری صیادان جوان جاسک از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول در خاورمیانه است، و در حال حاضر تولید کننده ۸۷ شرکت در داخل و خارج از کشور می باشد. و با توجه به تولید با کیفیت، به تمامی استان های ایران و کشورهای سریلانکا، کویت، اندونزی، عمان، هند، امارات متحده عربی، پاکستان، غنا، روسیه، چین، مالزی، قطر، صادر می شود.
ادغام روشهای سنتی و تکنولوژیهای روز دنیاشرکت فرآوری صیادان جوان جاسک با داشتن به روزترین و مجهزترین دستگاه‌ها و متخصص‌ترین نیروهای کاری توانسته با ادغام روشهای سنتی و تکنولوژیهای روز دنیا به محصولی با کیفیت بالا و بدون ناخالصی دست یابد.
امکان تولید تناژ بالاشرکت فرآوری صیادان جوان جاسک این نوید را به مصرف کنندگان و کارخانجات تولید خوراک دام و طیور و خوراک آبزیان می دهد که این شرکت توان تولید و تامین تمام نیاز این نوع کارخانجات را دارد. کارخانه شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک از بزرگ ترین تولید کنندگان این محصول در خاور میانه می باشد که ظرفیت تولید ۳۳۰ تا ۵۷۰ تن در هفته را دارد.
دارای مجوز فعالیتمحصول تولیدی این مجموعه با مجوز جهاد کشاورزی و شیلات و همگام با معیارهای خط مشی سازمان دامپزشکی و اداره کل استاندارد درجهت بهبود کیفیت و سلامت می باشد.
ارائه مناسب ترین قیمتبه دلیل تولید عمده ی این محصول قیمت ماهی خشک متوتا برای شما مشتریان گرامی مناسب ترین قیمت خرید و فروش در بازار است، و شما پس از خرید محصولی به شرط آنالیز را از ما تحویل می گیرید.
حمایت از صیادان با تجربهصیادان با تجربه ما تمام تلاش خود را برای عرضه محصولی با کیفیت یکنواخت به بازار می کنند

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ ماه پیش به روز شده.

شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک
شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک
آگهی: ماهی خشک صادراتی ، ماهی خشک متو ، ماهی خشک ساردین
شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک