برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک

پودر میگو ، پودر ماهی جنوب، پودر ماهی متو و ساردین

پودر ميگو ، پودر ماهي جنوب، پودر ماهي متو و ساردين

خرید و فروش پودر میگو

پودر میگو در صنعت مرغداری نقش بسیار مهمی را ایفا میکند که با توجه به قدمت این محصول همچنان پودر میگو در تغذیه دام ، طیور و ابزیان قرار دارد. شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک بهترین پودر میگو را با بهترین کیفیت تولید و عرضه می کند.
شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک متشکل از بزرگترین صیادان جنوب کشور با سه نسل تجربه صید و صیادی در زمینه تولید و فروش عمده پودر میگو.

صاحبان کارخانجات، مرغداریها و … که برای افزایش بازده تغذیه از طریق بهبود هضم و جذب مواد غذایی به خرید پودر میگو نیاز دارند میتوانند از طریق شماره های درج شده در پایین این صفحه با بازرگانی شرکت فرآوری ماهی خشک جهت خرید پودر میگو تماس حاصل فرمایند.

خواص پودر میگو

مقادیر پروتئین پودر میگو دامنه ای از حدود 500 تا 700 گرم در کیلوگرم داشته. پودر میگو غنی از اسیدهای آمینه ضروری بخصوص لیزین – متیونین سیستنین – تریپتوفان و آرژنین بوده و مکمل با ارزش برای جیره های بر پایه غلات، بویژه در موارد با مقادیر بالای ذرت محسوب می شوند از همین رو شرکت فرآوری ماهی خشک با توان تولیدی بیش از 80 تن پودر میگو در روز میتواند نیاز متقاضیان داخلی برای خرید و فروش پودر میگو را برآورده سازد.

فعالیت ها و رسالت شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک

1 – بزرگ ترین تولید کننده ماهی خشک در خاور میانه

2 – بهترین تولید کننده ماهی خشک ارگانیک در ایران

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ ماه پیش به روز شده.

شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک
شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک
آگهی: پودر میگو ، پودر ماهی جنوب، پودر ماهی متو و ساردین
شرکت فرآوری صیادان جوان جاسک