برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس امین

فروش لوله و تیوب استیل داپلکس و نسوز 310

فروش لوله و تيوب استيل 304,316,321 داپلكس و نسوز 310

بنام خدا

با سلام
این واحد بازرگانی در زمینه عرضه لوله اتصالات شیرآلات و آهن آلات صنعتی فعالیت دارد که با بیش از 38 سال تجربه و تلاش توانسته است بسیاری از نیازهای صنایع مختلف بویژه صنایع پالایشگاهی ، نیروگاهی ، پتروشیمی ، نفت ، گاز ، تاسیسات ، ارتینگ ، خودروسازی ، موادغذایی و ساختمان را برطرف سازد.

در متن ذیل به برخی از کاربردهای مقاطع استنلس
استیل می پردازیم:

صنایع شیمیایی و نفت و گاز:

بدون شک بیشترین میزان مصرف استینلس استیل در صنایع شیمیایی و نفت و گاز می باشد که در آنها از انواع محصولات ساخته شده از استینلس استیل نظیر تانک ها ، لوله ها ، پمپ ها ، شیرآلات و سایر محصولات مشابه استفاده می گردد. اکثر این محصولات نیز از نوع 304 ساخته می شوند. همچنین برای افزایش دامنه کاربرد استینلس استیل در این صنایع ، انواع مختلفی از آنها که درای مقاومت زیاد به خوردگی و تحمل دماهای بالا می باشند ابداع گردیده اند که از آنها در بخش هایی نظیر دستگاهای آب شیرین کن ، سیستم های تصفیه فاضلاب ، چاههای نفت دریایی و بندرگاهها استفاده می گردند.

تولید برق:

از انواع استینلس استیل در دستگاههای تولید برق که در آنها نیاز به مقاومت زیاد در دماهای بالا وجود دارد استفاده می شود. بطور کلی آلیاژهای نیکل در برابر اعمال حرارت و اکسیژن بسیار مقاوم می باشند و در نیروگاههایی که از سوخت فسیلی استفاده می کنند ، استفاده می شوند. همچنین از این آلیاژها برای گرفتن و جداسازی گوگرد از جریانهای عبوری استفاده می شود. در نیروگاههای هسته ای تولید برق نیز از استینلس استیل به میزان زیادی استفاده می شود. مخصوصا آلیاژهاییکه دارای مقادیر کمتری کبالت می باشند تا در برابر آلودگی به اشعه مقاومت بیشتری داشته باشند. همچنین توربین های بخاری و گازی برای مقاوم بودن نسبت به خوردگی در دماهای بالا و حضور رطوبت زیاد به استینلس استیل نیاز دارند.

کارخانجات مواد غذایی:

حجم زیادی از استینلس استیل تولیدی در زمینه تولید و نگهداری مواد غذایی مصرف می شود. عمده ترین انواع مورد استفاده 304 و 316 می باشند. معمولا در موارد عمومی از 304 استفاده می شود و در موارد و شرایط خاص از 316 استفاده خواهد شد. اگرچه مقاومت در برابر خوردگی از دلایل مهم استفاده از استینلس استیل در تولد مواد غذایی می باشد اما از آن مهمتر سهولت شستشوی وسایل تولید شده با انواع استینلس استیل می باشد. برای مثال استفاده از استینلس استیل نوع 316 در خط تولید بستنی امکان استفاده از مواد شوینده قوی و ضد میکروبی را فراهم می آورد. یکی دیگر از برتری های استفاده از استینلس استیل بی اثر بودن آن بر روی مواد غذایی در تماس با آن می باشد.

ساختمان سازی و معماری:

استینلس استیل قابلیت زیادی در استفاده در این بخش از صنعت دارا می باشد بطوریکه در سالهای اخیر در ساختمانهای مدرن از این مواد در طراحی و ساخت نمای خارجی و سقف پوش استفاده می شود. همچنین در سالهای اخیر شاهد استفاده چشمگیری از این مواد در ساخت وسایل حمل و نقل ، ماشین های بلیط فروشی و نیمکت های خیابانی بوده ایم زیرا مقاومت این مواد نسبت به خوردگی زیاد بوده و طول ماندگاری آنها بالاخواهد بود که موجب پایین آمدن قیمت تمام شده نهایی می گردد. همچنین در سالهای اخیر از استینلس استیل در ساختمان سازی و ایجاد بناهای مستحکم نیز استفاده می شود. در ابتدا چنین تصور می شد که در ساخت بتون آرمه استفاده از کربن استیل کفایت می کند زیرا محیط سیمان قلیایی می باشد و امکان خوردگی کربن استیل وجود ندارد. اما بعدها متوجه شدن که استفاده از سنگ ریزه در ساخت پل ها موجب اسیدی شدن محیط و درنتیجه خوردگی کربن استیل می گردد. بنابر این یک راه حل مناسب استفاده از استینلس استیل خواهد بود.

کاربردهای پزشکی:

استفاده از استینلس استیل های بسیار تمیز و بهداشتی در ساخت لگن مصنوعی و ایمپلنت های پزشکی کاربرد زیادی دارد. بسیاری دیگر از تجهیزات پزشکی بدلیل نیازمندیهای بهداشتی بالا و سهولت شستشو از جنس استینلس استیل ساخته می شوند. همچنین شرکت های داروسازی در ساخت دستگاهها و خطوط انتقال محصول از انواع استینلس استیل استفاده می کنند.

اتوموبیل سازی:

امروزه شاهد افزایش چشمگیر مصرف استینلس استیل در صنعت اتوموبیل سازی هستیم. بیشتر استینلس استیل مصرفی در سیستم اگزوز خودروها (از نوع 409) استفاده شده و مقداری نیز در سیستم کانورتو کاتالیتیک مصرف می شود. اگرچه اخیرا در ساخت بدنه ماشین ها نیز از استینلس استیل استفاده می شود. با توجه به نگرشی که امروزه در زمینه تولید محصولات با طول عمر بالا و اثرگذاری پایین بر محیط زیست وجود دارد ، روز بروز شاهد افزایش مصرف استینلس استیل در این صنعت خواهیم بود.

همچنین در این بخش به معرفی برخی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس امین، از ۱۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۱ ماه پیش به روز شده.

مهندس امین
مهندس امین
آگهی: فروش لوله و تیوب استیل داپلکس و نسوز 310
مهندس امین