برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حافظان حریم سپاهان

فروش راهبند امنیتی در تهران

فروش راهبند امنيتي در تهران

شرکت حافظان حریم سپاهان بزرگتری شرکت تولید کننده در زمینه سیستم های امنیتی و کنترل تردد (راهبند ) میباشد . 

این شرکت با تولید و عرضه 9 مدل راهبند امنیتی در ایران توانسته است در برابر حملات خرابکارانه و ضد تروریستی و ضد انتحاری بایستد. راهبند هایی امنیتی این شرکت تقریبا انحصاری بوده و جز این شرکت اجازه تولید و فروش این راهبند هارا ندارند .

این راهبند ها عبارت اند از :

راهبند امنیتی ابابیل :راهبند فوق امنیتی ابابیل طراحی شده جهت جلو گیری از ورود خودروهای ضد انتحاری (سبک و سنگین ) با پوشش کامل مسیر از 500میلیمتر تا 8000 میلیمتر به صورت یکپارچه و قابلیت نصب سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر .



راهبند امنیتی فجر :راهبند فوق امنیتی فجر طراحی شده جهت جلو گیری از ورود خودرو های انتحاری (سبک و سنگین ) با پوشش کامل مسیر از 500میلیمتر تا 8000 میلیمتر به صورت یکپارچه و قابلیت نصب سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر



راهبند امنیتی زلزال: راهبند فوق امنیتی زلزال طراحی شده جهت جلو گیری از ورود خودروهای انتحاری (سبک و سنگین ) با پوشش کامل مسیر از 500 میلیمتر تا 8000 میلیمتر به صورت یکپارچه و قابلیت استفاده به عنوان  سنگر اتوماتیک و نصب سلاح اتوماتیک و قابلیت نصب سیستم تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر . 



راهبند امنیتی ذوالفقار :دارای 4 تیپ جهت مقاومت ها و کارائی های متفاوت ، با قابلیت نصب در عمق بسیار کم در 400 میلیمتر جهت نصب در مکان هایی که محدودیت حفاری وجود دارد ، قابلیت ساخت از 500تا 8000 میلیمتر به صورت یکپارچه ، دارای سرعت عملکرد بسیار بالا و نصب سریع از خصوصیات راهبند فوق امنیتی ذوالفقار میباشد . 



راهبند امنیتی شاهد: راهبند فوق امنیتی شاهد دارای 2 تیپ جهت کاربرد های شهری و نظامی ، قابلیت حمل توسط یدک کش و استفاده در محل مورد نظر ، قابلیت ساخت از 500 تا 6000 میلیمتر به صورت یکپارچه ، قابلیت اتصال به سیستم های تشخیص مواد منفجره و مواد مخدر ، سرعت عملکرد بسیار بالا و امکان استفاده آنی در محل مورد نظر از خصوصیات بارز امنیتی شاهد میباشد .



راهبند امنیتی جاده ای خیبر :سیستم راهبند امنیتی جاده ای خیبر ، دارای 5 تیپ جهت مقاومت هاو کارائی های متفاوت ، باقابلیت نصب سریع و بدون نیاز به حقاری عمیق ، قابلیت جابجایی راهبند و توانایی پوشش کامل مسیر از 2 تا 12 متر بصورت یکپارچه ، شباهت بسیار زیاد به راهبند های متداول شهری جهت جلو گیری از ایجاد حساسیت در اذهان عمومی. 



راهبند امنیتی سجیل :سیستم راهبند امنیتی سجیل ، دارای 6 تیپ جهت مقاومت هاو کارائی  های متفاوت در دو مدل اتوماتیک و غیر اتوماتیک ، با قابلیت نصب در عمق بسیار کم در حدود 300 میلیمتر و قابلیت نصب بر روی جاده بدون حفاری در 6  تیپ جهت نصب در مکان هایی که محدودیت حفاری وجود دارد ، قابلیت ساخت از 500 تا 8000 میلیمتر به صورت یکپارچه ، سرعت عملکرد بسیار بالا و نصب سریع از خصوصیات راهبند فوق امنیتی سجیل میباشد . 



راهبند امنیتی ستونی مرصاد :راهبند فوق امنیتی ستونی مرصاد جهت کنترل وسایل نقلیه سبک و سنگین ، دارای ظاهری زیبا و باطنی قدرتمند ، دارای 6 تیپ ساختاری متفاوت از لحاظ مقاومتی و سرعت عملکرد جهت کاربرد های مختلف طراحی شده است و قابلیت اتصال به انواع سیستم های کنترل تردد را دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمائید .

مدیریت فروش :09139889772

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حافظان حریم سپاهان، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

حافظان حریم سپاهان
حافظان حریم سپاهان
آگهی: فروش راهبند امنیتی در تهران
حافظان حریم سپاهان