برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Rowyal

ترخیص کالا در عمان |صفر تا صد حمل بار به عمان

ترخيص كالا در عمان |صفر تا صد حمل بار به عمان

با 10 سابقه فعالیت بازرگانی و حمل و نقل در ایران و عمان، آماده ارائه خدمات گمرکی و ترخیص کالا در عمان و حمل تا درب انبار شما هستیم.

سابقه ما در انجام امور گمرکی در کشور عمان و بالاخص بندر صحار، نشان می دهد که ما به قوانین گمرک عمان مسلط هستیم. پیشنهاد می شود قبل از اقدام جهت صادرات کالای خود از شرایط ترخیص و یا مجوزات احتمالی لازم جهت ترخیص در گمرک عمان مطلع شوید. ما این اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

توجه کنید که عدم آگاهی از مقررات ترخیص در عمان میتواند موجب اعمال جریمه هایی از جمله دموراژ و یا مرجوع شدن کانتینر شود.

عوارض واردات در گمرک عمان
تعرفه واردات در عمان معمولا 5 درصد ارزش محموله می باشد. البته ترخیص تعداد محدودی از کالا در گمرک شامل پرداخت تعرفه گمرکی نخواهد شد (صفر درصد) که شامل: دام زنده، ترخیص انواع مختلف گوشت (بجز گوشت خوک)، غلاتی مانند برنج، آرد گندم، میوه های تازه و مرکبات و انواع چای و در نهایت هر کالایی که از کشورهای آمریکا و سنگاپور به عمان وارد شود، چرا که این دو کشور با عمان قرارداد تجارت آزاد دارند.
فراموش نکنید که 5 درصد نیز مالیات ارزش افزوده کشور عمان نیز باید پرداخت کنید پس روی هم رفته 10 درصد ارزش بار را جدای از هزینه های حمل و نقل در نظر بگیرید.

شما میتوانید اطلاعات بیشتر درباره حمل بار به مسقط، نمایشگاه های عمان در سال 2023، قوانین گمرک عمان و ... را در وب سایت ما دریافت کنید.

www.Rowyal.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Rowyal، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۶ روز پیش به روز شده.

Rowyal
Rowyal
آگهی: ترخیص کالا در عمان |صفر تا صد حمل بار به عمان
Rowyal