برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آروین اطلس

فروش PCB نمایندگی CRYDOM در ایران

فروش PCB نمايندگي CRYDOM در ايران

نصب PCB Crydom

در حال حاضر Crydom به علت کریمس تا 2 ژانویه تعطیل است

Crydom ، مسیر گستردهای از ایستگاههای حالت‌جامد (Solid State Relay) نصب PCB ارائه می‌دهد که در صنایع استاندارد SIP، Mini-SIP و DIP موجود است. علاوه بر این، Crydom SIP مربوط به نوع ایستگاه نصب PCB نیز می‌تواند به‌عنوان مونتاژ قابل‌نصبDIN Rail ارائه شود.

ایستگاههای حالت‌جامد PCB مربوط به Crydom برای برنامه‌های کاربردی موردنیاز از 1 تا 25 آمپر در 24 تا 660 ولتاژ AC (VAC) یا 1 تا 20 آمپر در 1 تا 200 ولتاژ در دسترس است. یک ایستگاه تقویت PCB برای استفاده در برنامه¬هایی ایدئال است که در آن‌یک بسته¬ی کوچک و پرقدرت به کار می¬رود، همان‌طور که در مورد بسیاری از تجهیزات تجاری و صنعتی این‌گونه است.

نصب پنل Crydom

در حال حاضر ایستگاه نصب هیئت‌رئیسه با اندازه¬های استاندارد صنعتی گوناگون قابل دسترس، مورداستفاده‌ترین نوع نصب در بازار ایستگاه نصب حالت‌جامد است.

ما SSR های نصب هیئت‌رئیسه استاندارد و سفارشی موجود در حالتهای خروجی تکی، دوگانه یا 3 فاز با نرخهای جریان از 1 تا 160 آمپر ارائه میکنیم.

طیف گستردهای از ترمینالهای پیچ، ترمینالهای اتصال سریع، پوششهای محافظ اختیاری، شاخصهای ورودی LED و پدهای رابط حرارتی به همراه سایر لوازم جانبی، میتوانند با نصب ایستگاه حالت‌جامد نصب هیئت‌رئیسه در برنامهی شما کمک کنند.
با وسیعترین نرخ ایستگاه نصب هیئت‌رئیسه در بازار، ما متوجه هستیم که انتخاب محصول مناسب برای درخواست شما، با اینکه همه¬ی درک فنی از مزایای فن آوری حالت‌جامد را داشته باشید، ممکن است فرایند پیچیده ای باشد.


ما دو نوع خط تولید مختلف را برای انتخاب آسان تر ارائه می دهیم:

زمان سنج های ایستگاه حالت‌جامد Crydom


تخصص خود را برای ارائهی خانوادهی Series One DR Timer از زمان سنج های ایستگاه حالت‌جامد نصبDIN Rail ، در فن آوری سوئیچینگ حالت‌جامد و تکنولوژی مدیریت حرارتی، همراه با ریزپردازنده ی پیشرفته بر پایه ی مدار اعمال کرده است، که شامل توابع زمانی استاندارد صنعتی در یک مکان وسیع 11 میلی متری متراکم با نرخ حداکثر 6 آمپر، AC یا DC میشود.


یک ایستگاه زمان سنج حالت‌جامد برای کنترل مستقیم انواع گوناگونی از بارهای مقاومتی و القایی مانند سلونوئیدها، موتورها، گرمکنها، چراغها و غیره ایدهآل است، بنابراین نیازی به اتصال ایستگاه ها نیست. توابع زمان بندی متداول موجود عبارتند از:

ON Delay (Delay Make)، OFF Delay (Delay on Break)، Single Shot و Repeat Cycle ، و همچنین سایر توابع معمول.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آروین اطلس، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

آروین اطلس
آروین اطلس
آگهی: فروش PCB نمایندگی CRYDOM در ایران
آروین اطلس