برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
poweroxin

استابلایزر چیست؟

استابلايزر چيست؟

تعبیه فن آوری تراشه ریزپردازنده و دستگاه های الکترونیکی قدرت در طراحی استابلایزر ولتاژ AC هوشمند (یا تنظیم کننده های ولتاژ اتوماتیک (AVR)) منجر به ایجاد منبع برق با کیفیت بالا و پایدار در صورت انحراف قابل توجه می باشد.
امروزه تثبیت کننده ها یا استابلایزر ها به یک راه حل توان بهینه برای بسیاری از وسایل الکترونیکی تبدیل شده اند که به نوسانات ولتاژ حساس هستند و آنها با بسیاری از دستگاه ها از قبیل دستگاه های CNC ، سیستم های تهویه مطبوع ، تلویزیون ، تجهیزات پزشکی ، رایانه ها ، تجهیزات ارتباطی و غیره کارایی دارند.
تثبیت کننده ولتاژ چیست؟
لوازم الکتریکی طراحی شده ای هستند که برای ارائه یک ولتاژ ثابت به یک بار در پایانه های خروجی آن بدون در نظر گرفتن تغییرات در ورودی یا منبع تغذیه ولتاژ ورودی است.
که به این ترتیب می توان گفت تثبیت کننده ها تجهیزات را در برابر نوسان ولتاژ محافظت میکند.
تثبیت کننده های ولتاژ یا همان استابلایزرها برای تجهیزات الکتریکی پرهزینه و گرانبها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.
برخی از این تجهیزات مانند:
تهویه مطبوع ، دستگاه چاپ افست ، تجهیزات آزمایشگاهی ، ماشین آلات صنعتی و دستگاه های پزشکی وغیره

فروشگاه برق وصنعت پاوراکسین دارای انواع استابلایزر های دیواری زمینی در انواع توان های مختلف در برند های دلتا و امگا می باشد. وهمچنین این فروشگاه قادر به تامین انواع استابلایز ها یا تثبیت کننده های ولتاژ در برند های ایرانی وخارجی در توان های مختلف می باشد.
برای مشاوره بیشتر با متخصصین و همچنین تهیه انواع استابلایزر از مهندسین فروش، فروشگاه فنی مهندسی برق وصنعت پاوراکسین با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
09190764376
02177511770

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

poweroxin، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

poweroxin
poweroxin
آگهی: استابلایزر چیست؟
poweroxin