برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ابنیه پایدار سبز

بلوئر هوادهی

بلوئر هوادهي

بلوئر چیست؟
بلوئر ها دستگاه هایی هستند که با عبور هوا و یا گاز از میان پروانه های مجهزی که دارند سرعت سیال را افزایش میدهند و اصطلاحا دمنده ی هوا هستند. بلوئر که لغت انگلیسی آن blower می باشد، در فارسی به معنای دمنده می باشد. یکی از تجهیزات هوادهی در تصفیه آب و فاضلاب استفاده بلوئر هوادهی یا پمپ هوادهی (وکیوم و کمپرسورهای هوا) می باشد. شرکت ابنیه پایدار سبز فعال در زمینه طراحی و اجرای تصفیه خانه های آب و فاضلاب است و طیف وسیعی از سیستم های هوادهی و بلوئر هوادهی را در تکمیل فرآیند تصفیه آب در سیستم های تصفیه فاضلاب و سیستم های کنترل فاضلاب ارائه می دهد. شرکت ابنیه پایدار سبز فروشنده بلوور ها با برند های مخلف تایوانی، اروپایی، ایرانی و ... می باشد. از برند های بلوئر اروپایی میتوان بلوئر روبوسچی (ROBUSCHI)، بلوئر ارزن (ARZEN)، بلوئر مپروایر (MAPROAIR)، بلوئر پدروگیل (PEDROGIL) و ... را نام برد. همچنین از برند های تایوانی میتوان بلوئر لانگ تک (LONGTECH)، بلوئر شوفو (SHOWFOU)، بلوئر تراندین (TRUNDEAN)، بلوئر گریتگ (GREATECH) و... را نام برد. تکنولوژی بلوئر های اروپایی بالاتر از بلوئر های تایوانی می باشد به همین خاطر برای دور های بالا بلوئر های اروپایی مناسب تر می باشند
کاربرد بلوئر ها:
کاربرد بلوئر و سیستم های کمپرسور_وکیوم بسیار گسترده میباشد از جمله: پتروشیمی ها، کارخانه های سیمان، کشتارگاه های طیور و دام، مراکز پرورش ماهی و آبزیان، انتقال مواد، صنایع نفت، گاز، نساجی، کارخانه های تولید کاشی و سرامیک ، سیلو ها و... از مهم ترین کاردبرد های بلوئر ها استفاده از آن ها در تصفیه آب و فاضلاب است. در صنعت تصفیه آب و فاضلاب از بلوئر و پمپ هوادهی فاضلاب برای هوادهی لجن، استفاده می کنند؛ همچنین از پمپ هوادهی استخر و دیفیوزر به منظور اکسیژن رسانی به آب در مراکز پرورش ماهی و آبزیان استفاده می شود.
خدمات شرکت ابنیه پایدار سبز در زمینه بلوئر های هوادهی:
شرکت ابنیه پایدار سبز آماده ارایه خدمات در زمینه مشاوره خرید بلوئر های هوادهی، فروش بلوئر های هوادهی، طراحی و محاسبات بلوئر های هوادهی تصفیه خانه آب و فاضلاب، تعمیر بلوئر های هوادهی و نصب بلوئر های هوادهی می باشد.

شرکت ابنیه پایدارسبز تامین کننده کالا و قطعات بلوئر آمریکایی (برند های )، بلوئر تایوانی (برند های )، بلوئر چینی (برند های ) ، بلوئر ایرانی (برندهای) ، بلوئر آلمانی (برند های)، بلوئر اروپایی (برندهای) و ... می باشد.

جهت استعلام قیمت و یا مشاوره با متخصصان شرکت ابنیه پایدار سبز با ما تماس بگیرید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ابنیه پایدار سبز، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

ابنیه پایدار سبز
  • تهران، تهران-بلوار میرداماد-میدان مادر-خیابان شاه نظری، کوچه دوم، پلاک 35، طبقه دوم، واحد 4
  • 021 2222 7849
  • واتساپ
ابنیه پایدار سبز
آگهی: بلوئر هوادهی
ابنیه پایدار سبز