برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پوریا شیخ حسنی

تری دی پانل 3d panel

تري دي پانل 3d panel

09122093892 www.payapanel.com فروش تری دی پانل یونولیت سقفی و مش و مفتول و ساندویچ پانل ، فروش انواع پانل سه بعدی با کیفیت ها و قیمت های متفاوت در سایز ها و ابعاد مختلف و در شهر های کشور ، فروش مستقیم تری دی پانل از درب کارخانه به همراه اکیپ مجرب اجرا نصب و شاتکریت و تولید تری دی پانل قیمت 3d panel

تری دی پانل 3d panelدر ساختمان به عنوان دیوارهای باربر و جداکننده و سقف و کف ساختمان به طور دلخواه کاربرد دارد

تولید ، نصب ، شاتکریت 3d panel
تولید کننده انواع دیوار های سه بعدی (تری دی پانل) و پانل های سقفی با پلاستوفوم نسوز و شبکه های فولادی ، نصب و اجرای شاتکریت با کادری مجرب و متخصص

سیستم ساختمانی، که در اینجا مورد بررسی قرار می‌گیرد، در دهه‌ی هشتاد میلادی تحت عنوان (3D Sandwich Panel) به روش بتن پاشی در پای کار (ShotCrete) به بازار جهانی معرفی شد و در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار گرفت. لازم به توضیح است اولین نسل این سیستم در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی در ایران تولید شد و مورد استفاده قرار گرفت. کشور‌های ارائه کننده این سیستم درابتدا اتریش و ایتالیا بودند. لازم به توضیح است این سیستم، با توجه به ضوابط حاکم در کشورهای نام‌برده، کاربرد چندانی نداشت و محدود به ساخت و ساز معدود ویلایی در خارج از شهرها بود ولی در سال‌های بعد، ساخت و فروش آن در 2 کشور ابداع کننده و از جمله کشورهای مختلف اروپایی و ایران شروع شد. مزایایی استفاده از دیوار های پیش ساخته تری دی پانل:
1- ضخامت نسبتاً کمتر دیوارهای خارجی در مقایسه با دیوارهای خارجی متداول. البته در صورتی‌که برای جوابگویی به انتظارات صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ضخامت عایق حرارتی افزایش یابد، ضخامت‌ها تقریباً یکسان خواهد بود.
2-در حالت سیستم کامل، ایفای نقش جداکننده و عضو سازه‌ای به صورت همزمان.
3- پیوستگی بین کلیه دیوارها و سقف ساختمان و در نتیجه بازپخش و توزیع مطلوب نیروها در اعضای مختلف سازه.
4- در حالت سیستم کامل، ایجاد اتصالات خطی در محل تلاقی پانل‌های سقفی به پانل‌های دیواری (به جای اتصالات گروهی)، در نتیجه توزیع یکنواخت‌تر نیروهای اعمال شده در اعضای دیواری، و نظارت بیشتر و بهتر بر حسن اجرای اتصالات.
5- سهولت و سرعت نصب و آماده سازی پانل‌ها برای بتن پاششی، به دلیل سبکی و محدودیت اقدامات اجرایی.
6- عدم نیاز به امکانات سنگین نصب.
7- قابلیت انطباق با شیوه‌های طراحی مدولار.
8- عدم وجود محدودیت خاص در مورد پرداخت نهایی سطوح و تنوع در نما. البته بهترین توجیه اقتصادی در حالت نمای ساده با رنگ یا خود رنگ است.
9- سهولت تامین مصالح و تجهیزات مورد نیاز در داخل کشور
10- وابستگی اندک به فناوری‌های خارجی.
11- امکان موازی کردن اقدامات اجرایی، با توجه به عدم نیاز به قالب و قالب‌بندی.
12- امکان کاربرد قطعات چندکاره و تیپ و محدود بودن مصالح و قطعات مورد نیاز.
13- هوابندی نسبتاً مناسب دیوارهای خارجی ساختمان.
14- وجود دانش فنی قابل قبول و ضوابط طراحی (سازه، ایمنی در برابر آتش) در مورد ساختمان‌های کوتاه مرتبه.
15- عدم وجود محدودیت شعاع حمل و مصرف اقتصادی.
16- اندک بودن احتمال آسیب دیدگی قطعات در حمل و نقل و غیره .......
( میلگرد (مفتول) مورد استفاده با قطرهای مختلف، 5/2 تا 5 میلی‌متر، و شبکه‌ها با چشمه‌های متفاوت، 50*50 و 80*80 میلی‌متر، توسط تولیدکنندگان مختلف ساخته می‌شود. فاصله دو شبکه موازی نیز بسته به نوع مصرف، میزان بتن وارد شده و ضخامت عایق حرارتی از 70 تا نزدیک 150 میلی‌متر تغییر می‌کند.
طبق اطلاعات تولید کنندگان معتبر خارجی، ضخامت‌های استاندارد لایه پلی استایرن میانی 40، 50، 80 و 100 میلی‌متر و ضخامت لایه بتن پاشیدنی دردو طرف حداقل 45 میلی‌متر است. همچنین ابعاد استاندارد شبکه فولادی 50 *50 میلی‌متر و قطر میلگرد آن 8/2 میلی‌متر ذکر شده است. (البته امکان تولید شبکه‌های با ابعاد بزرگتر نیز وجود دارد)

( نیاز به استفاده از دیوار های پیش ساخته در پروژه ها و بهره بردن از آن مستلزم تولید استاندارد و از آن مهم تر اکیپ اجرا میباشد ؛ ما به این افتخارمیکنیم که بیش از 10 سال سابقه در تولید و اجرای پروژهای متنوع ساختمانی ( سازه ای و غیر سازه ای) و قریب بر 4 سال کسب تجربه در کنار مهندسین با تجربه m2 ایتالیا را در این زمینه دارا هستیم )

09122093892
www.payapanel.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پوریا شیخ حسنی، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۷ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

پوریا شیخ حسنی
پوریا شیخ حسنی
آگهی: تری دی پانل 3d panel
پوریا شیخ حسنی