برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
طراحی سایت دارکوب

سایت درج آگهی رایگان

سايت درج آگهي رايگان

وب سایت درج آگهی، رایگان بفروش با قابلیت سایت های فروشگاهی جهت خرید و فروش کالا و خدمات توسط کاربران راه اندازی گردید.
این وب سایت امکانات سایت های آگهی و سایت های خرید و فروش را در خود دارد و کاربران وب سایت می تواند علاوه بر درج آگهی رایگان و ویژه در سایت کالا و خدمات مورد نظر خود را در سایت به فروش رسانند.
این وب سایت (www.sellfree.ir) توسط شرکت دارکوب (darkoob.co.ir) طراحی گردیده است که 16 سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت دارد.
نحوه کار وب سایت به این صورت است که کلیه کاربران این وب سایت پس از عضویت در وب سایت و تایید ایمیل خود می توانند کالاها و خدمات خود را در وب سایت عرضه نمایند. سایر کاربران وب سایت نیز می توانند کالا و خدمات مورد نیاز خود را که توسط فروشندگان عرضه گردیده است به صورت آنلاین خریداری نمایید. وب سایت دارای سیستم تایید می باشد و آگهی های درج شده توسط کاربران پس از تایید در سایت نمایش داده می شود.

جهت فروش کالا و خدمات خود با شماره موجود در پایین صفحه تماس بگیرید.
از قابلیت های ویژه وب سایت

نوسازی آگهی

شما می توانید آگهی خود را به صورت رایگان تازه سازی نمایید تا آگهی شما در مکان بهتری نمایش داده شود. برای انجام این کار کافی است به لیست آگهی های خود مراجعه نموده و بر روی کلید تازه سازی موجود بر روی هر آگهی کلیک نمایید.

ویژه نمودن آگهی

شما می توانید با پرداخت مبلغ ۵ هزار تومان آگهی خود را ویژه نمایید. برای انجام این کار کافی است بر روی دکمه ویرایش آگهی کلیک نموده و سپس بر روی “ویژه کردن” کلیک نمایید. آگهی های ویژه در مکان بهتری نسبت به آگهی های معمولی نمایش داده می شوند و لینک های آن به صورت فالو می باشد. همچنین در بدنه آگهی های ویژه می توانید لینک قرار دهید. در بخش آگهی های مرتبط هر آگهی نیز، اولویت نمایش با آگهی های ویژه خواهد بود.

سیستم مکان وب سایت

یکی از ویژگی های ممتاز این وب سایت، سیستم مکان آن می باشد که تا حد محله قابلیت فیلتر دارد. بدین صورت که کاربر می تواند کالا و خدمات مورد نیاز خود را در محله مورد نظر خود بیابد. فیلتر مکان این وب سایت از استان آغاز می گردد و با انتخاب شهر و محله، حتی قابلیت انتخاب خیابان را نیز دارد. به عنوان مثال در صورتی که کاربر در جستجوی خودرو می باشد، می تواند خودروهایی را بیابد که واقع در محله سعادت آباد ثبت گردیده اند. البته به شرطی که کاربر آگهی دهنده فیلد مربوط به محله را تکمیل نموده باشد.

نکته: ویرایش آگهی باعث غیر فعال شدن آگهی می گردد و آگهی مجددا می بایست توسط تیم تایید محتوای وب سایت فعال سازی گردد و تاریخ ثبت آگهی نیز از زمان تاریخ تغییر آگهی توسط شما تغییر خواهد نمود. بهتر است محتوای داخل آگهی را با دقت ثبت نمایید تا در آینده نیاز به تغییر نداشته باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

طراحی سایت دارکوب، از ۱۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۸ ماه پیش به روز شده.

طراحی سایت دارکوب
طراحی سایت دارکوب
آگهی: سایت درج آگهی رایگان
طراحی سایت دارکوب