برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
اسپیداد،نماینده انحصاری جومو آلمان

تامین و تجهیز ابزار دقیق از معتبرترین برند آلمان،جومو

تامين و تجهيز ابزار دقيق از معتبرترين برند آلمان،جومو

کمپانی جومو یک کمپانی آلمانی عرضه کننده محصولات خلاقانه در حوزه سنجش، کنترل و اتوماسیون می باشد. این کمپانی در سال ۱۹۴۸ میلادی تاسیس شد. کمپانی جومو به صورت خانوادگی توسط خانواده Juchheim اداره می شود که اکنون نسل سوم این خانواده سکان کنترل این کمپانی، که اکنون بیش از ۲۱۰۰ کارمند را در سراسر جهان اداره می کند، بر عهده دارند.

رنج محصولات خلاقانه کمپانی جومو شامل انواع محصولات در حوزه سنجش مواد و مایعات، انواع سنسور وراهکارهای اتوماتیک برای سنجش حرارت، فشار، آنالیز مایعات، جریان، سطح و رطوبت می شود. گروه تجاری جومو متشکل از پنج شاخه در آلمان، بیست و چهار شرکت تابع در خارج از آلمان و بیش از چهل نمایندگی در سراسر جهان است.

کمپانی جومو امروزه در راس بازار جهانی محصولاتی از قبیل سنسورهای حرارتی است. این کمپانی با نوآوری های مثال زدنی در این صنعت، کیفیت بسیار بالای محصولات تولید شده و همچنین تنوع در رنج این قبیل محصولات تبدیل به یکی از ارکان اصلی این صنعت شده است. این فاکتورها باعث شده که این کمپانی بتواند به انواع نیازهای مصرف کنندگان این سنسورها به سرعت و انعطاف پذیری بالا پاسخ دهد.
اعتبار و اعتماد اساس کاری مدیریت کمپانی بوده که باعث بوجود آمدن وفاداری بسیار بالا در میان کارمندان این شرکت بوده است. علاوه بر این، شرکت جومو برای محافظت از قابلیت رقابت در بازارهای جهانی و ادامه نوآوری در تمامی زمینه های فعالیت خود، شامل بخش های بسیار موفق آموزش و تعلیم پرسنل های جدید است. مدیریت پایدار کمپانی در کنار اهداف واقع گرایانه برای رشد شرکت، مدیریت مالی صحیح و تمرکز بر روی بازارهای کلیدی آینده باعث شده که راه توام با رشد کمپانی جومو تضمین شود. آنطور که مشخص است آینده کمپانی چه در حال حاضر و چه آینده روشن است.

اسپیداد نماینده انحصاری جومو ؛ بهترین قیمت و سریعترین زمان تحویل محصولات جومو در ایران

شرکت اسپیداد در سال 1354 تاسیس و تاکنون با بیش از 43 سال سابقه خدمت با کادری مجرب به عنوان نماینده انحصاری شرکت JUMO آلمان در زمینه ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی و شرکت sebaKMT آلمان در زمینه تست و عیب یابی کابل های قدرت در خدمت صنعت برق ایران بوده است. شرکت اسیپداد همواره سعی کرده است با ارائه راهکارهای نوین مهندسی به عنوان نو آوران این عرصه در خدمت صنعت گران عزیز باشد.

-تامین تجهیزات ابزار دقیق پیشرفته ترین کنترلرها، سنسورهای دما، فشار ، رطوبت و آنالیز مایعات برای استفاده در صنایع مختلف با نازلترین قیمت.

-مشاوره در خرید ابزاردقیق توسط کادر مجرب و آموزش دیده در کمپانی

-انجام تعمیرات تجهیزات ابزار دقیق JUMO

-ارائه مشاوره در خرید ابزاردقیق توسط کادر مجرب و آموزش دیده در کمپانی جومو آلمان

-مشاوره در طراحی سیستم های کنترلی و مانیتورینگ

-آموزش مباحث صنعتی و برگزاری سمینار و دوره های آموزشی

شماره تماس:
02188751616
02188751615

وبسایت:
www.espidaad.com
www.jumo.co.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

اسپیداد،نماینده انحصاری جومو آلمان، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

اسپیداد،نماینده انحصاری جومو آلمان
اسپیداد،نماینده انحصاری جومو آلمان
آگهی: تامین و تجهیز ابزار دقیق از معتبرترین برند آلمان،جومو
اسپیداد،نماینده انحصاری جومو آلمان