برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
SMART OPTION

فروش دوربین 360 درجه خودرو

فروش دوربين 360 درجه خودرو

در مورد دوربین 360 درجه خودرو بیشتر بدانیم. این سیستم جدید ، تکنولوژی دوربین های کمکی را که بیشتر در صنعت خودرو وجود داشت را به مرحله ای ارتقا داده. و قابلیت ها و امکانات جدیدی را در اختیار راننده قرار میدهد. بوسیله دوربین ها وسنسورهای موجود در این سیستم ، یک نرم افزار خاص اطلاعات بدست آمده از این حسگرها را پردازش میکند. یک نمای کامل و 360 درجه از فضای اطراف خودرو را برای راننده به نمایش می گذارد. با استفاده از این قابلیت ، راننده توانایی بیشتری در کنترل خودرو بخصوص در فضاهای تنگ خواهد داشت.

سیستم دوربین فضای اطراف خودرو (Around View Monitor) از چهار دوربین مجزا مجهز شده اند ، استفاده می کند. این دوربین ها در جلو ، عقب و زیر آینه های جانبی تعبیه شده اند. اطلاعات را برای پردازش به یک کامپیوتر مرکزی ارسال می نمایند. این کامپیوتر مرکزی تصاویر را ارسال شده توسط این چهار دوربین را مورد بررسی قرار داده و به طور مجازی یک نمای 360 درجه و کامل را بر روی صفحه نمایشگر خودرو به نمایش میگذارد.

این تصویر نهایی با دقت بالایی همراه بوده و به راننده امکان انجام مانورهایی سخت پارک کردن در فضای تنگ و کوچک را می دهد. در دنیای مدرن امروزی روزانه آپشن های زیادی برای خوردورها تولید و عرضه می شوند در این بین می توان به تولید و عرضه دوربین 360 درجه خودرو اشاره نمود .

این دوربین که تصویری 360 در جه از اطراف خود را به ما ارائه می دهند. دوربین 360 درجه کمی از دوربین های معمولی متفاوت ترند. چرا که قادر به این هستند که علاوه بر ثبت و ضبط رویدادها آن ها را به شکلی کاملا زنده به صاحب خودرو ابلاغ نمایند. این دوربین ها به سامانه تشخیص صدا مجهز هستند. می تواند با دستورات صوتی و بدون استفاده از دست آن را مشخص نمود.

مزایای دوربین 360 درجه خودرو:
این دوربین قابلیت نصب بروی تمامی خودروهای داخلی و خارجی را دارند. هر چند برخی از شرکت خودروسازی این دوربین 360درجه را بصورت آشپن بر روی خودرو دارند. این دوربین 360 درجه خودرو دید بسیار دقیقی دارند شما می توانید از هر زاویه ای که دوست دارید. ویدئوهای 360 درجه تهیه کنید و آنها را بر روی سرورهای کلود بارگذاری کنید.

دوربین 360 درجه خودرو قابلیت اتصال به شبکه های نسل چهارم ال تی ای را دارند. توجه داشته باشید که این دوربین نمایشگر 3اینچی دارد. می تواند ویدئوهای 360 درجه با کیفیت 4k را ضبط کند. نکته ای که در استفاده ازدوربین 360 درجه خودرو وجود دارد این است که شما می توانید اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی و همچنین سرعت راننده را نیز به این تصاویر اضافه کنید.

سهولت در پارک خودرو بخصوص پارک دوبل امتیازی است که راننده با استفاده از دوربین 360 درجه خودرو از آن برخوردار می شود. مهمترین مزیت دوربین 360 درجه خودرو نیز این است که شما به راحتی می توانید خودروی خود را از راه دور مشاهده و ردیابی کنید. همچنین به راحتی می توانید آن را در یک پارکینگ بسیار شلوغ پیدا کنید و نگران گم شدن آن نباشید. توجه داشته باشید که این تصاویر را بر روی هدست واقعیت مجازی نیز ممکن است.

ارسال پستی کلیه محصولات به تمام نقاط کشور.

دارای نمایندگی های مجاز در سایر شهرستان ها

ارتباط با ما در تلگرام: 09103077796

شماره های تماس : 09123077796- 0910307779- 02188544437 - 02177638272

وب سایت: www.smartoption.ir

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

SMART OPTION، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

SMART OPTION
SMART OPTION
آگهی: فروش دوربین 360 درجه خودرو
SMART OPTION