برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سهند تجهیز نوین

فروش ویژه، لوله تراشه کافدارشماره 7.5چینی، اسپیرال،

فروش ويژه، لوله تراشه كافدارشماره 7.5چيني، اسپيرال،

سهند تجهیز نوین

واردات، و تهیه و توزیع لوازم یکبار مصرف پزشکی،، بیمارستانی ،اتاق عمل

*فروش لوله تراشه کافدار از شماره 3 الی 8 به تعداد محدود.

*فروش لوله تراشه فنردار (اسپیرال) شماره 7 و 7.5 و 8 خارجی به تعداد محدود.

*لوله تراشه کافدار

*لوله تراشه یک لوله پلاستیکی انعطاف پذیر است که از طریق دهان در نای قرار می گیرد تا به بیمار کمک کند تا نفس بکشد. سپس لوله تراشه به دستگاه تنفسی متصل می شود که اکسیژن را به ریه ها می رساند. به روند قرار دادن لوله، لوله گذاری تراشه گفته می شود.

*لوله گذاری تراشه غالباً یک روش اضطراری است که در افرادی که بیهوش هستند یا نمی توانند به تنهایی نفس بکشند انجام می شود. لوله تراشه راه هوایی باز را حفظ می کند و به جلوگیری از خفگی بیمار کمک می کند. لوله تراشه کافدار جهت تنفس راحت بیمار و انتقال داروهای لازم به بیمار در حین بیهوشی و جراحی با کار گذاشتن آن در مجرای تنفسی دهان و همچنین استفاده از آن در هنگام انتقال بیماران به بیمارستان و برای باز نگه داشتن مجارای تنفسی بیمار استفاده می شود.

*نای که به آن لوله تنفسی نیز گفته می شود، لوله ای است که اکسیژن را به ریه های شما می رساند. اندازه لوله تراشه تنفسی با سن و اندازه گلوی بیمار مطابقت دارد. این لوله توسط یک کاف کوچک هوا در محل خود نگه داشته می شود که پس از قرار دادن در اطراف لوله باد می شود.
لوله تراشه کافدار در سایز مختلف

*لوله تراشه کافدار وسیله‌ای پزشکی است که از راه بینی یا دهان وارد نای بیمار می شود تا مجراهای تنفسی بیمار را حین بیهوشی باز نگه دارد تا بیمار بتواند از اکسیژن و گازهای بیهوشی استفاده کند. در لوله تراشه کافدار، کاف ها باعث ارتقای عملکرد آن‌ شده و با باد کردن کاف از انسداد راه هوای بیمار جلوگیری و مانع از ورود عفونت یا خون به ریه می شود

*قرار دادن خیلی عمیق لوله ممکن است باعث تحریک کارینا شود و لوله گذاری اندوبروانشیال ناشناخته نیز ممکن است منجر به تهویه ریه، هیپوکسمی و آتلکتازی ریه غیر تهویه شود. از طرف دیگر، اگر لوله تراشه خیلی کم عمق قرار گیرد، گرفتگی لوله روی تارهای صوتی ممکن است منجر به آسیب تارهای صوتی شود. شرکت سهندتجهیز نوین به عنوان یکی از توزیع کنندگان این محصول پر کاربرد در خدمت بیمارستانها، مراکز درمانی و زیبایی می باشد.

تلفن تماس: 02133927760 _ 02133990495

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سهند تجهیز نوین، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۵ روز پیش به روز شده.

سهند تجهیز نوین
سهند تجهیز نوین
آگهی: فروش ویژه، لوله تراشه کافدارشماره 7.5چینی، اسپیرال،
سهند تجهیز نوین