برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حمزه

مشاوره و تحلیل آماری

مشاوره و تحليل آماري

مشاوره و تحلیل آماری با بهره مندی از کادر علمی مجرب در اسرع وقت و با قیمت مناسب ، با در اختیار داشتن تخصص و تجربه کافی ، مشاوره و تحلیل آماری تحقیقات علمی پژوهشگران محترم و تجزیه و تحلیل آماری پرسشنامه ها و اطلاعات حاصل از آزمایشات علمی ، با استفاده از نرم افزار spss ، smart PLS ، لیزرل و تحلیل فازی. انجام تحلیل های مربوط به تکنیک های دیماتل و FMEA ، نرم افزار Max QDA،
انجام کلیه پروژه های شناسایی ریسک و مدیریت ریسک
چنانچه هدف شما از برون سپاری کارتان اطمینان از کیفیت کار ، دسترسی آسان و پاسخگویی و رفع اشکالات ، مشاوره از تیمی با تجربه ، حداقل زمان انجام و در کنار آن هزینه مناسب باشد ؛ باما تماس بگیرید.

تحلیل آماری حسب درخواست متقاضی محترم شامل برخی از موارد زیر خواهد بود (همه موارد شمول تفسیر داده ها و داده کاوی):
تحلیل توصیفی با نمودارهای آماری - آزمون نرمال بودن مشاهدات (آزمون کلموگروف اسمیرنف)- آزمون فرض ها - آزمون استودنت (استیودنت) - آزمون همبستگی پیرسون - آنالیز واریانس - آزمون مقایسات میانگین (آزمون دانکن و LSD- آزمون روایی و پایایی و قابلیت اعتماد پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ- آزمون ناپارامتری کروسکال والیس - آزمون همبستگی ناپارامتری (آزمون کندال و تاو) - جداول فراونی- آزمون کی دو (خی دو یا مربع کای) - انجام نظر سنجی و تحلیل اطلاعات آن - و هر آنچه که از علم آمار به عنوان راهنمای شما در تایید یا رد فرضیه یا فرضیات تحقیق انتظار دارید . . . .

تلفن تماس : 09209204464

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حمزه، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

... و ۳ سال پیش به روز شده.

حمزه
حمزه
آگهی: مشاوره و تحلیل آماری
حمزه