برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ایرانا تجارت

رادیاتور برقی روغنی نیکای

رادياتور برقي روغني نيكاي

در فصل های سرد سال استفاده از تجهیزی گرمایشی جهت تامین دمای مورد نیاز محیط ضروری است و از نیازهای اولیه بشر محسوب می شود، امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع رادیاتور برقی به تولید رسیده که جای توزیع کنندگان حرارتی پیشین را گرفته و از قابلیت تامین گرمایشی مطبوع و یکنواخت برخوردار است. شرکت هیمورا تولید کننده انواع سیستم های حرارتی در سطح ایران می باشد که امروزه موفق به تولید رادیاتور برقی روغنی با ظرفیت حرارتی 2 کیلووات شده است، این رادیاتور مطابق با استانداردهای متعبر جهانی طراحی شده و قطعات بکار برده شده در این دستگاه از نوع درجه یک جهانی می باشد.

رادیاتور های برقی نیکای:: از طراحی ویژه ای برخوردار بوده و قالبی زیبا و جذاب دارد، در نتیجه در محیط همانند نگین می درخشد، در نتیجه می توان آن در محیط هایی که نیاز به طراحی مدرن و کلاسیک دارند استفاده کرد و جلوه ویژه ای در محیط ایجاد کرد.

ویژگی های رادیاتور برقی روغنی 2 کیلووات
همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است مصرف آن تنها از طریق برق 220 ولت خانگی تامین می گردد و نیازی به سوخت های فسیلی همچون گاز و گازوئیل نیست، در نتیجه با محیط زیست سازش بالایی داشته و آلایندگی ایجاد نمی کند.
این رادیاتور برعکس سیستم های حرارتی گازی و گازوئیلی از سطح ایمنی بالایی برخوردار است، چرا که در نوع گازی بارها شاهد گازگرفتگی و مسمومیت بوده ایم که خسارات جانی و مالی زیادی بر جای گذاشته است، احتمال برق گرفتگی در این رادیاتور حداقل میزان ممکن را دارد، چرا که در تولید آن از قطعاتی ایمن کننده استفاده شده است.
رادیاتور برقی روغنی 2 کیلو وات بهترین گزینه جهت استفاده در محیط های مسکونی، اداری و کارگاه ها می باشد.
مشخصات کلی دستگاه
رادیاتور برقی روغنی 2 کیلووات مجهز به 2 آویز است که از آن به منظور خشک کردن لباس و حوله استفاده می شود. محفظه از دیگر قطعات کاربردی دستگاه است که تامین حرارت و بخار در این بخش صورت می گیرد، در حالت کلی ایجاد بخار در محفظه در ایجاد هوایی شرجی تاثیرگذار است.
رادیاتور برقی روغنی از قدرت 1000 وات تا 2000 وات برخوردار است، این دستگاه از قابلیت سفارشی سازی نیز برخوردار بوده و می توان از ترموستات استفاده کرد، ترموستات این دستگاه از قابلیت تنظیم دما برخوردار می باشد، در نتیجه از افزایش و کاهش دما پیشگیری می گردد.
جنس بدنه دستگاه
جنس بدنه رایاتور برقی روغنینیکایاز فلز آلومینیوم است، این فلز ضدحرارت، ساییدگی می باشد و با استفاده مداوم از آن زنگ زدگی ایجاد نمی گردد، آلومینیوم جزو فلزاتی باکیفیت است که طول عمر بالایی دارد و به راحتی می توان آن را شست، در نتیجه در زمان نیاز و ریختن مواد غذایی و … روی آن می توان به راحتی آن را مورد شستشو قرار داد.
نکات قابل توجه
رادیاتور برقی روغنی 2 کیلووات مجهز به رله اتوماتیک بوده و از قطع کن خودکار جهت جلوگیری از خطرات احتمالی در زمانی که دما افزایش یا کاهش می یابد استفاده شده است، سیستم ضد انجماد از دیگر قطعات این رادیاتور است که در عملکرد بهتر دستگاه موثر بوده و ضد برفک می باشد.
جهت جلوگیری از هدررفت انرژی از تایمر استفاده شده که بصورت 24 ساعته طراحی شده و مصرف کننده می تواند مدت زمان کارکرد دستگاه را برحسب نیاز تنظیم نماید تا در غیر موارد دستگاه خاموش شود و برق اضافی مصرف نگردد.
از دیگر قابلیت های دستگاه می توان به محفظه جمع آوری سیم برق اشاره کرد، بدین وسیله زمانی که دستگاه خاموش است می توان سیم برق را جمع کرد تا از میزان خطر و استهلاک پیشگیری گردد.
توان حرارتی این رادیاتور برقی روغنی در سه حالت زیاد، کم و متوسط قابل تنظیم می باشد، جهت ایجاد دمایی ثابت از کنترلگری اتوماتیک استفاده شده است.
حمل و نقل این دستگاه بسیار آسان است، چرا که این دستگاه از پایه ها و دستگیره هایی متشکل بوده که قابلیت حمل آن را آسان نموده است.
عملکرد اصلی دستگاه با بسته روغن می باشد و روغن از طریق المنت گرم می شود و بواسطه پره ها به محیط منتقل می گردد.
موارد استفاده
اداره جات، بیمارستان ها و درمانگاه ها
مدارس، دانشکده ها و آموزشگاه ها
ویلاها و آپارتمان های کوچک و بزرگ
منازل مسکونی و تجاری
کارگاه ها و فروشگاه ها
پاساژها و مجتمع ها
مزیت های استفاده از رادیاتور برقی روغنینیکای
کیفیت بالا و بی نظیر
نصب و راه اندازی راحت
ضد سایش و زنگ زدگی
دارای طرحی زیبا و شیک
عدم اشغال فضا در محیط
استفاده از تکنیک های روز
تعمیر و نگهداری کم هزینه
استفاده از قطعاتی درجه یک
قابلیت سفارشی سازی قطعات
تامین حرارتی یکنواخت در محیط
مجهز به استانداردهای معتبر ISO 9001 : 2008
گارانتی و خدمات::

توجه نمایید محصولات نیکای با گارانتی 24ماهه گروه ایراناکالا عرضه میگردد ودارای تامین

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ایرانا تجارت، از ۸ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ سال پیش به روز شده.

ایرانا تجارت
ایرانا تجارت
آگهی: رادیاتور برقی روغنی نیکای
ایرانا تجارت