برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
یاسا الکترونیک

سامانه هوشمندسازی یاسا الکترونیک

سامانه هوشمندسازي ياسا الكترونيك

شرکت یاسا الکترونیک سپاهان پس از 10 سال تحقیق و پژوهش در زمینه مدیریت آلارم و اتوماسیون انواع سیستم های مخابراتی از قبیل آلارم های مرکز سوئیچ ، آلارم های مراکز تغذیه نیرو ، سایت های BTS ، آلارم های دیزل ژنراتور، آلارم های شارژر ، باطری 48 ولت ، کنترل گلخانه ، مرغداری و … موفق به طراحی و ساخت پیشرفته ترین و کاملترین دستگاه مدیریت آلارم و اتوماسیون گردیده است، این دستگاه که بر طبق آخرین تکنولوژی روز طراحی و ساخته شده منطبق بر استانداردهای مخابراتی نیز می باشد و هیچ گونه مشابه داخلی و خارجی نداشته و به دست متخصصین و دانشمندان مبتکر ایرانی طراحی و ساخته شده است .
بعد از نصب دستگاه OMC در مراکز مخابراتی یا گلخانه و مرغداری ها ، شما قادر خواهید بود تمامی اتفاقات رخ داده در مراکز دور یا نزدیک را بصورت online مشاهده کرده و در صورت لزوم ، برخی از سیستم ها را از راه دور کنترل نمائید.
دستگاه OMC به گونه ای طراحی شده که می تواند خود را با تمامی سیستم های موجود در ایران با هر نوع استانداردی مطابقت دهد. تمامی ورودی های این دستگاه ایزوله بوده و هر نوع آلارمی از طریق این دستگاه قابل انتقال است ، دارای صفحه نمایش LCD مخصوص می باشد و کار کردن با دستگاه بسیار راحت و لذت بخش است. دستگاه OMC علاوه بر جمع آوری ، مدیریت و ارسال آلارم های سیستم ، وظیفه کنترل مراکز از لحاظ امنیتی را نیز بر عهده دارد .

معرفی سیستم OMC :

عبارت OMC بر گرفته از اختصار جمله Operating and Maintenance Center به معنی مرکز اپراتوری و مدیریت از راه دور می باشد که به منظور مشاهدۀ وضعیت و کنترل سیستم های گلخانه و دام پروری مانند شیر آب های برقی جهت آبیاری طبق زمان بندی یا برحسب رطوبت خاک ، دما و … همچنین سیستم های مخابراتی طراحی گردیده است .
سیستم OMC که به جزئیات آن در زیر پرداخته خواهد شد یکی از جامع ترین و پیشرفته ترین نوع سیستم حفاظتی و مدیریتی می باشد که تا به حال برای اینگونه سیستم ها طراحی و ساخته شده است .
با نصب و راه اندازی چنین سیستمی یک اپراتور خواهد توانست به راحتی از وضعیت دور افتاده ترین مراکز با خبر شده و بر عملکرد آنها نظارت داشته باشد .

توانمندی های سیستم OMC :
1.مجهز به سیستم نظارت هوشمندانه به تعداد دلخواهی از ورودی های آلارم ( مثبت گرانه و منفی گرانه ).
2.مجهز به سیستم نمایش و نظارت هوشمندانه به برق شهری (AC) و اعلان گزارش در صورت عدم‏‏‏‏‏، یا بالا و پائین بودن مقدار ولتاژ از حد مجاز .
3. دارای سیستم نمایش و نظارت هوشمندانه به مقدار ولتاژ باطری48 ولت (DC) و اعلان گزارش در صورت عدم ، یا بالا و پایین بودن مقدار ولتاژ از حد مجاز .
4.مجهز به سنسور نظارت بر درب ورودی اتاق دستگاه و درب سوئیچ و اعلان گزارش در صورت ورود غیر مجاز به اتاق دستگاه یا باز شدن درب سوئیچ .
5.دارای سیستم هوشمند نظارت بر برق 3 فاز جهت تشخیص توالی فاز ، نرمال بودن هر یک از فاز ها.
6.مجهز به سنسور دما و رطوبت جهت نظارت بر دمای محیط و اعلان آلارم در صورت افزایش و یا کاهش دما به صورت غیر مجاز به منظور نصب در چهار نقطه مجزا.
7.مجهز به عدد سنسور دود جهت اعلان خطر در صورت بروز آتش سوزی ، قابل افزایش تا 32 سنسور.
8.مجهز به عدد سنسور رادار انسان جهت افزایش امنیت محوطه یا داخل اتاق دستگاه و جلوگیری از ورود های غیر مجاز در ساعات غیر اداری و ساعات شب ، قابل افزایش تا 32 سنسور.
9. امکان مشاهده On Lineتصویر هر مرکز مخابراتی از مرکز کنترل (OMC ) به صورت دید در شب و روز.
10. ثبت , بایگانی , جستجو , گزارش گیری از آلارمها و اطلاعات رسیده از مراکز و چاپ آلارمهای رسیده از دوره ها و تاریخ های دلخواه .
11. امکان تصویر برداری و فیلم برداری خودکار از داخل مرکز در صورت بروز حالات غیر عادی ، از قبیل : افزایش آنی درجه حرارت مرکز , باز شدن درب اتاق دستگاه در ساعات غیر اداری , فعال شدن رادار انسان , فعال شدن سنسور دود و… ( سفارشی )
12.گزارش گیری اتوماتیک به صورت روزانه از کلیه مراکزی که سیستم OMC در آنها راه اندازی شده است .
13.مجهز به تحلیلگر هوشمندانه آلارمهای رسیده از مراکز به صورت روزانه ، ماهانه و سالانه و مشخص نمودن مرکزی که دارای نقاط ضعف زیاد از لحاظ نگهداری و امنیتی باشد .
14.ثبت و نگهداری مشخصات کامل کارگزار یا مسئول مرکز.

الف : قابلیت های دستگاه OMC :

1-دارای ورودی مستقل و ایزوله جهت دریافت آلارم ها از محدوده ولتاژ 0 تا 60 ولت .
2-دارای ورودی مستقل برای آلارم های Normally Open
3-دارای ورودی مستقل برای آلارم های Normally Close
4-دارای سنسور مخصوص انسان جهت تشخیص وجود انسان در مراکز مخابراتی در ساعات اداری و غیر اداری .
5-دارای سنسور مخصوص دود .
6-دارای دوربین مخصوص انتقال

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

یاسا الکترونیک، از ۶ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

یاسا الکترونیک
یاسا الکترونیک
آگهی: سامانه هوشمندسازی یاسا الکترونیک
یاسا الکترونیک