برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
فروشگاه اینترنتی دالانو

بخاری برقی تابشی کم مصرف و گرماتاب برقی

بخاري برقي تابشي كم مصرف و گرماتاب برقي

گرمایش تابشی تکنولوژی برای گرم کردن محیط داخل و خارج می باشد، گرمایش بوسیله انرژی رادیانت چیزی است که هر روز مشاهده می کنیم، گرمای نور خورشید یک نمونه معمولی از نوع گرمایش تابشی است که هر روز مشاهده می کنیم.
گرمایش تابشی به عنوان یک تکنولوژی به تازگی شناخته شده است. روشی است که با استفاده از اصول تابش گرما برای انتقال انرژی تابشی از یک منبع حرارتی به یک شی ساطع می شود.
به نظر می رسد بخاری های تابشی با این تکنولوژی جایگزین بخاری برقی هایی شده اند که از سیستم های همرفتی استفاده می کنند.
استفاده از بخاری برقی تابشی روشی بسیار موثر در گرم کردن فضای باز و خارج از منزل شناخته شده است به طوریکه بدون اتلاف انرژی می توانید فضای مورد نظر خود را سریع گرم کنید.

بخارهای تابشی کامتل با قطعات ترکیه ای، دارای طراحی منحصر به فردی هستند و با کیفیت بالایی تولید شده اند . این بخاری برقی های تابشی در مدل های مختلف و با توان های مختلف 1800 وات، 2000 وات، 2500 وات و 3000 وات تولید و عرضه شده اند که برای متراژهای مختلف قابل استفاده در منازل، ویلاها، شرکت ها، کارگاه ها، رستورانها، کافی شاپ ها، مدارس و ... می باشد.

ویژگی بخاری برقی تابشی :
امکان استفاده در فضای باز
دارای ترموستات تنظیم درجه گرما
امکان نصب بروی دیوار، سقف و یا پایه تلسکوبی
ایجاد و تمرکز گرمای مطلوب بر روی سطوح پایین محیط به صورت یکنواخت
حرارت در سیستم تابشی از طریق امواج مادون قرمز منتقل می شود، به همین دلیل امکان جهت دادن به مسیر گرمایش وجود داشته و می توان جهت تابش حرارت و گرما به محل مورد نیاز و دلخواه را تعیین کرد.
از آن جا که سیستم گرمایش تابشی باعث چرخش هوا نمیشود، در نتیجه آلودگی های مواد معلق و غبار موجود در هوا به شدت کاهش می یابد، اماکن و فضاهایی که از بخاری برقی تابشی استفاده می کنند از هوای سالمتری برخوردارند.
حرارت منتقل شده از طریق تابش مستقیماً کف، اشیا و افراد واقع شده در مسیر را گرم می کند. بدون اینکه نیازی به گرم شدن کل محیط باشد. در نتیجه حرارت تابشی محیط را سریعتر گرم می کند.
کوتاه شدن در زمان گرمایش، صرفه جویی زیادی در انرژی و وقت در بردارد. از مزایای دیگر بخاری تابشی عدم اتلاف انرژی و زمان برای از پیش گرم شدن محیط می باشد چرا که به محض روشن کردن بخاری برقی تابشی شروع به گرم کردن محیط خواهد کرد.

بخاری رستورانی و هیترهای گازی مناسب فضای باز از دیگر انواع بخاری هاست که در فروشگاه دالانو عرضه شده است که می توانید انواع آن را مشاهده و خرید کنید.

بخاری های تابشی ارشیا Arshia از انواع بخاری برقی های کم مصرف می باشند که در برخی مدل ها از قدرت 200 وات شروع شده و در بعضی مدل ها 1800 وات است، تمامی بخاری برقی های تابشی ارشیا دارای گرید انرژی A می باشند.

بخاری برقی تابشی گاسونیک Gosonic که در مدل های مختلف در فروشگاه اینترنتی دالانو عرضه شده اند نیز از انواع بخاری های تابشی کوارتزی کم مصرف هستند که در انواع مختلف دارای فن و دارای بخور هستند که با توجه به فضای خود می توانید یکی از مدل های این نوع بخاری برقی را انتخاب کنید.

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده تصاویر بیشتر و خرید انواع بخاری برقی، بخاری گازی، فن هیتر، رادیاتور برقی، بخاری برقی تابشی و ... به آدرس www.dalano.com مراجعه نموده یا با شماره تلفن های درج شده در آگهی تماس حاصل نمایید.

فروشگـاه اینترنتی دالانــــو:
www.dalano.com
تلفن: 88392275-88392265-021
کانال تلگرام : dalanocom
اینستاگرام : dalanocom

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

فروشگاه اینترنتی دالانو، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ هفته پیش به روز شده.

فروشگاه اینترنتی دالانو
فروشگاه اینترنتی دالانو
آگهی: بخاری برقی تابشی کم مصرف و گرماتاب برقی
فروشگاه اینترنتی دالانو