برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
چاپ عقیق

چاپ لوگو و برند روی خودکار پرشین ال ایکس در قم

چاپ لوگو و برند روي خودكار پرشين ال ايكس در قم

خودکار تبلیغاتی ارزان ترین هدیه تبلیغاتی است که شامل انواع خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ، تبلیغاتی فلزی و خودکارهای چند منظوره می باشد.
چاپ لوگو روی خودکار ابزاری برای شناخت بیشتر و آگاهی مردم ازهویت یا برند شما خواهد بود.
خودکار ال ایکس پرشیا با جوهر ژله ای آلمانی فوق العاده روان و با کیفیت دارای گیره فلزی با قابلیت چاپ تبلیغات اختصاصی عمر و کارایی بیشتر نسبت به خودکارهای تبلیغاتی مشابه دارد.
هدیه دادن یک خودکار با کیفیت به عنوان یادگاری یا هدایای تبلیغاتی یک شرکت نشان دهنده هویت و اعتبار آن فرد یا سازمان تلقی می گردد..
چاپ و گرافیک عقیق به لطف خداوند متعال ، همراهان و مشتریان وفادار هم اکنون ضمن سابقه بیش از 10 سال در حوزه چاپ و تبلیغات و میزبانی بیش از عده زیادی از مشاغل ( تولیدی ، شرکت ، ارگان و سازمان ) با ارائه خدمات طراحی و چاپ اوراق اداری ، اقلام و هدایای تبلیغاتی و تجهیزات نمایشگاهی درخدمت شماست. همواره رفاه و رضایت مشتریان و هم میهنان از اهداف اصلی و رسالت این مجموعه بوده و همچنان می کوشیم تا با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی ممکن اطمینان و رضایت شما عزیزان را بیش از پیش بدست آوریم.
راه های ارتباط با ما:
تلفن دفتر: 32912525-025
وبسایت: https://aghigh-co.ir/
واتساپ/تلگرام: 09221016771
زیلینک: https://b2n.ir/a76069
( advertising , advertisment, print, چاپ خودکار, چاپ خودکار در قم, قم , چاپ روی خودکار، چاپ روی خودکار در قم , چاپ و تبلیغات, چاپ و تبلیغات در عقیق قم )

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

چاپ عقیق، از ۳ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۷ ماه پیش به روز شده.

چاپ عقیق
چاپ عقیق
آگهی: چاپ لوگو و برند روی خودکار پرشین ال ایکس در قم
چاپ عقیق