برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
A.taleshi

هیپوکلوریت کلسیم

هيپوكلوريت كلسيم

هیپوکلوریت کلسیم
هیپوکلریت کلسیم> 65٪

تعریف - کلسیم هیپوکلریت چیست؟

هیپوکلریت کلسیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول Ca (ClO) 2 است . به طور گسترده ای برای تصفیه آب و به عنوان یک ماده سفید کننده یا ضد عفونی کننده استفاده می شود. این ماده شیمیایی نسبتا پایدار و دارای کلر در دسترس تر از هیپوکلریت سدیم (سفید کننده مایع) است.

هیپوکلریت کلسیم می تواند به عنوان:

خشک کردن و تقویت عامل
عامل نگهدارنده
عامل فیلتر
تصفیه فاضلاب
دستیار شیمیایی نفت
Corrosionpedia هیپوکلریت کلسیم را توضیح می دهد

هیپوکلریت کلسیم یک جامد پودری گرانول سفید سفید یا خاکستری با بوی شدید است که خوردگی و سمی است. هنگامی که هیپوکلریت کلسیم در آب حل می شود، اکسیژن گرما و بروز آن به وجود می آید. هنگامی که با مواد آلی و روغنها واکنش می دهد، به علت تجزیه خشونت آمیز، باعث احتراق می شود.

هیپوکلریت کلسیم پایدارتر از هیپوکلریت سدیم است و حاوی غلظت کلر (30-75٪) است. مانند هیپوکلریت سدیم، هیپوکلریت کلسیم همچنین pH آب را افزایش می دهد، بنابراین توصیه می شود آب را در طول پروسه ضد عفونی اسیدی کنید.

تمام اشکال هیپوکلریت کلسیم حاوی بقایای نامحلول است که رسوبات را در محلول تشکیل می دهند. قبل از تزریق محلول هیپوکلریت کلسیم به یک مخزن آب تصفیه شده برای جلوگیری از گرفتگی مهم است.

هیپوکلریت کلسیم به طور کلی به عنوان 68٪ هیپوکلریت کلسیم در ترکیب با کلرید کلسیم و سایر نمک ها فروخته می شود. این است که به عنوان یک sanitizer در استخر شنا در فضای باز استفاده می شود. مقدار کلسیم آب را سخت تر می کند و تمایل به فیلتر کردن را دارد. از این رو، برخی از محصولات حاوی هیپوکلریت کلسیم نیز حاوی مواد ضد پوسته پوسته شدن هستند.

خوردگی موضعی مانند خوردگی و خوردگی ورق فولاد ضد زنگ در حضور هیپوکلریت کلسیم می تواند رخ دهد.

هیپوکلریت کلسیم بهتر است در جای خشک و خشک از مواد آلرژی نگهداری شود. شناخته شده است که تحت حرارت دادن خود و تجزیه سریع همراه با انتشار گاز سمی کلر، که بسیار خورنده است.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

A.taleshi، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ سال پیش به روز شده.

عبارات کلیدی:
A.taleshi
A.taleshi
آگهی: هیپوکلوریت کلسیم
A.taleshi