برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ایمن تراز

باسکول دام کش

باسكول دام كش

باسکول دام کش
ترازو دامکش سند وزین دارای ابعاد کفه 1.5 در 1.5 می باشد و جنس کفه فلزی و بدنه ترازوی دامکش آهنی می باشد .
برای توزین دام ترازو دام کش طراحی شده و برای همین امر دور تا دور بدنه ترازوی دامکش با نرده پوشش داده شده تا در زمان توزین دام با ترازو دام سند وزین دام کاملا داخل قفس قرار گرفته و بدون هیچ گونه تحرکی توزین دقیق دام با ترازوی دام سند وزین انجام می پذیرد .
با توجه به کفه برزگ ترازو دامداری سند وزین دارای 4 لودسل بوده و لودسل های به کار رفته در ترازوی دامداری سند وزین دارای OIML گواهی استاندارد جهانی بوده و این لودسل ها مورد تایید اداره استاندارد نیز می باشد .
ترازو دیجیتال دام سند وزین دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد که در زمان تحویل ترازوی دیجیتال دام سند وزین ضمانت نامه و برگه گارانتی دستگاه با مهر نماینده فروش ترازوی دیجیتال دام شرکت تحویل مشتری می گردد .
با توجه به داشتن گارانتی و خدمات 10 ساله ترازو دیجیتالی دام سند وزین در صورت خرابی ترازو دیجیتال دام کش خودتان یا افراد غیر متخصص به باسکول دست نزنید و با واحد خدمات شرکت تماس بگیرید تا همکاران ما تعمیر کار ترازوی دیجیتال دام کش مربوطه را به شما معرفی نمایند و شما را راهنملیی کنند .
دقت و حساسیت ترازو دیجیتالی دام کش سند وزین بسیار دقیق و خوب بوده و برای مصارف دامداری ها و دامپروری ها بیشترین کارایی را داراست و حساسیت توزین ترازوی دیجیتالی دام کش سند وزین 1000 گرم می باشد و در صورت درخواست مشتری تا 500 گرم نیز قابل تغییر است .
کارکرد با برق و باطری داخلی نیز از دیگر ویژگیهای ترازو دیجیتال دامداری سند وزین می باشد و در زمان هایی که دسترسی به برق نیست شما بدون هیچ مشکلی با باطری داخلی ترازوی دیجیتال دامداری به کار خود ادامه خواهید داد و برای شارژ مجدد باطری ترازوی دیجیتالی دامداری سند وزین کافیست کابل برق نمایشگر باسکول را به پریز زده تا باطری شارژ شود .
برای سهولت در کار، نمایشگر ترازو دیجیتالی دامداری سند وزین بر روی پایه ای متحرک قرار دارد که در اطراف باسکول های دامکش سند وزین می توانید قرار داده و وزن بارهای خود را مشاهده کنید .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ایمن تراز، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

ایمن تراز
ایمن تراز
آگهی: باسکول دام کش
ایمن تراز