برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
آدرکندل

فروش شمع فانتزی از جنس موم زنبورعسل در ارتفاع مختلف

فروش شمع فانتزي از جنس موم زنبورعسل در ارتفاع مختلف

در دنیا چیزهای کمی هستند که بتونن حال و هوای ذهنی ما رو در کسری از زمان تغییر بدن . شمع روشن کردن یکی از اونهاست . کاری که هزینه ی زیادی نداره و زمان زیادی رو از ما نمی گیره، تازه چهره ی جالبی رو از ما به اطرافیان ما نشون میده .
چون همیشه روشن بودن یک شمع در یک خونه چهره ای متمدن از مارو به بیننده نشون میده و شاید برای شما هم پیش اومده که وقتی وارد خونه ی دوستمون شدیم و دیدیم روی میز نهارشون شمعی روشنه تصویری ثروتمند،مرفه،خوش و ریلکس از دوستمون تو ذهن ما نقش بسته .
شمع های ما از جنس موم زنبورعسل هستن و در مقایسه با پارافین که جنس عموم شمع هایی که هست که در کشور استفاده میشه مدت زمان بیشتری میسوزه و تا چند سال پیش بخاطر اینکه موم زنبورعسل در دنیا کمیاب بوده فقط و فقط در کلیساهای اروپایی استفاده میشد . ولی این روزها مثل خیلی از لوازمی که زمانی متعلق به قشر سرمایه دار جامعه بوده الان به عموم مردم ارائه شده و همه می تونن از پاک سوختن و طبیعی بودن اونها لذت ببرن .به نظر شما چرا تو کلیساهای کاتولیک فقط از شمع موم زنبورعسل استفاده میشده؟
شمع موم زنبور عسل ما تحت برند آدُرکَندل اولین بار در شیراز فعالیتش رو شروع کرد ولی حالا در سراسر کشور درحال فعالیت هستش .ما در کارگاهمون در شیراز تمام تلاشمون رو می کنیم تا با کیفیت ترین شمع ها و زیباترین شمع ها رو بسازیم .
شمع های ما در چهار ارتفاع 18 سانتی متر، 12 سانتی نتر ، 9 سانتی متر و 6 سانتی ساخته شده و در 5 ضخامت از ضخامت 1.5 سانتی متر تا 8 سانتی متر قابل انتخاب هست .
برای دیدن همه ی محصولات به همراه مشخصات و قیمت در وب سایت آدرکندل می بینیمتون .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

آدرکندل، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

آدرکندل
آدرکندل
آگهی: فروش شمع فانتزی از جنس موم زنبورعسل در ارتفاع مختلف
آدرکندل