برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
حمید فضل الهی

دستگاه جوانه زن(تولید جوانه) و محیط کشت

دستگاه جوانه زن(توليد جوانه) و محيط كشت

دستگاه جوانه زن (تولید جوانه) ومحیط کشت انواع غلات و حبوبات ( گندم ، جو ، ماش ، عدس ، شبدر ، تربچه و...)با درآمد روزانه بالای 200/000 تومان بصورت مشاغل خانگی و کسب پروانه بهداشتی جهت بسته بندی و عرضه به بازار مصرف
تحت حمایت دولت بدلیل رونق مشاغل خانگی و شرایط کمک به اقتصاد خانواده در راستای اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش بنیان
قابلیت تغییر در کاربری کشت و تولید محصولات غذایی پر مصرف در بازار ( گوجه مینیاتوری ، قارچ و...)
تحویل یک ماهه با پیشرفته ترین سیستم کنترل کامپیوتری نور ، دما و رطوبت همچنین سیستم فوق پیشرفته و مکانیزه مه پاش جهت توزیع یکنواخت آب پودر شده در کل دستگاه
بدنه دستگاه 100% استیل روکش دار میباشد.
طراحی ، تولید و ساخت توسط شرکت آذر ایده اسپادانا
این محصول با قیمت بسیارکمتری نسبت به مشابه خارجی عرضه میگردد.

امروزه با توجه به هشدار سازمانها و نهاد های سلامت در سطح بین المللی و داخلی توجه به سلامت غذا و بحران غذا مورد توجه قرار گرفته است ، از بهترین محصولات غذایی که علاوه بر هزینه ی بسیار کم ارزش غذایی بالایی دارد میتوان به انواع جوانه ها اشاره کرد که با توجه به قرار گرفتن در شرایط اولیه رشد سرشار از انرژی و انواع مواد مغذی برای بدن میباشند.
شرکت آذر ایده اسپادانا با بهره گیری از تیم حرفه ای در زمینه تولید با ساخت دستگاه تولید جوانه و محیط کشت بدون خاک این امکان را برای خانواده ها ، کارگاه های تولید مواد غذایی و سالن های کشت فراهم کرده است که علاوه بر تکیه سلامت جامعه کمک بزرگی به اقتصاد در سطح خانواده و جامعه بکند.
نحوه مصرف جوانه های خوراکی


1- جوانه‌های متفاوت را می‌توان باهم مخلوط کرده با کمی روغن زیتون ، آبلیمو یا نارنج ، با کمی سس یا ماست مستقیما مصرف نمایید.

2- جوانه سویا ، جوانه گندم و جوانه عدس را با کمی لیمو ترش ، نمک ، روغن گردو یا زیتون ، یک پیاز کوچک خام ریز شده ، مخلوط کرده و سپس سرو کنید.

3- گوجه فرنگی ، سیر ، جعفری و جوانه عدس ؛ ترکیب خوش طعمی به شمار می‌رود. گوجه فرنگی ، جعفری ، ریحان ، پیاز ، جوانه شنبلیله خرد شده و مخلوط شده در صورت تمایل همراه با تکه‌های کوچک پنیر ، روغن زیتون و آبلیمو به عنوان یک سالاد مقوی در نظر گرفته می‌شود.

4- جوانه گندم ، بصورت مخلوط با نان و پنیر ؛ مخلوط بسیار مناسبی برای صبحانه بخصوص کودکان ، افراد بیمار یا در زمان نقاهت ، خانم‌های حامله و افراد مسن بشمار می‌رود.

5- انواع مختلف جوانه‌ها را می‌توان با هم ترکیب کرده ، با یک تا دو عدد تخم مرغ و مقداری آرد ، یک کوکوی جوانۀ بسیار زیبا ، خوشمزه و بسیار مقوی تهیه نمود.

6- جوانه گندم ، عدس ، شبدر یا یونجه را می‌توان به تنهایی یا مخلوط با هم ، داخل ماست یا کنار انواع خورشت سرو کرد.

7- یک قاشق غذاخوری جوانه گندم را داخل لیوان ریخته ، روی آن شیر داغ بریزید و بگذارید تا کمی خنک (قابل نوشیدن) شود. این مورد برای صبحانه یک وعدۀ غذایی بسیار مقوی ، خوشمزه و بسیار کامل خواهد بود.

8- آووکادو از وسط نصف شده که با جوانه گندم پر شده است و همراه کمی روغن و سیر له شده ، ایدۀ مناسبی است که در میهمانی‌ها می‌توان به کار برد.

9- مقداری خیار را بصورت برش‌های نازک تهیه کرده و با مخلوطی از فلفل دلمه‌ای قرمز ، کاهو ، گوجه فرنگی ریز شده و مخلوطی از انواع جوانه‌ها به همراه چند تکه آووکادو ؛ یک سالاد تک تفره بسیار زیبا و مقوی تهیه کنید.

10- جوانه هویج ، زیره سیاه و برخی جوانه‌های دیگر طعم تند و یا تلخ دارند. بنابراین بهتر است آن‌ها همراه با جوانه‌هایی مثل شبدر یا یونجه که طعم خنثی دارند یا جوانه گندم که طعمی شیرین دارد استفاده شوند.

11- جوانه‌ها را می‌توان قبل از سرو سوپ ، داخل آن ریخت و به منظور استفاده کمتر از نمک ، از جوانه شنبلیله یا تربچه که پرمزه هستند استفاده نمود.

12- جوانه‌ها را در مخلوط کن ریخته و مخلوط بدست آمده را در غذاهای متفاوت استفاده کنید. در املت‌ها ، آبمیوه ، آب سبزیجات یا آب علوفه ؛ جوانه‌ها طعم و خواص خود را آشکار می‌کنند.

13- مقداری به اندازه 5-4 قاشق غذاخوری از جوانه گندم را داخل مخلوط کن ریخته و مخلوط کرم مانند بدست آمده را می‌توانید با نان بعنوان بخشی از صبحانه مصرف نمایید. همچنین می‌توانید کرم بدست آمده را بصورت مستقیم روی پوست دست یا صورت قرار دهید. بعد از مدت 15-10 دقیقه ، پوست خود را با آب ولرم بشویید. این عمل بعد از ی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

حمید فضل الهی، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۶ ماه پیش به روز شده.

حمید فضل الهی
حمید فضل الهی
آگهی: دستگاه جوانه زن(تولید جوانه) و محیط کشت
حمید فضل الهی