برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
محمدی

آسیاب بالمیل خط تولید پودر میکرونیزه سنگ معدنی رادمیل

آسياب بالميل خط توليد پودر ميكرونيزه سنگ معدني رادميل

بال میل،رادمیل،ریموند،جت میل و... نامهای نسبتا آشنایی درزمینه خردایش مواد معدنی هستند

در این میان بال میل در کشور ما نسبت به دیگر ماشین آلات ذکر شده مورد استفاده بیشتری در صنایع قرار می گیرد که تقریبا میتوان گفت به یک آسیاب عمومی در کشور ما تبدیل شده است که در اکثر خردایشها از تالک با سختی 1موس تا سیلیس با سختی 7موس ومواد سخت تر مثل کلینکر از آن استفاده می شود

ما مفتخر می باشیم با مطالعات گسترده و یک بازنگری کلی روی دستگاه های آسیاب که تماما بر پایه محاسبات علمی مهندسی روز با مدل سازی وتحلیل تمام زوایای آن با جدیدترین نرم افزارها وطبق آخرین استانداردها ومتد علم مکانیک،برق، متالوژی و...انجام شده است.بدون اغراق در این زمینه در کشور بی رقیب میباشیم و توانایی رقابت با تمامی رقبای اروپایی را دارا میباشیم.

دستگاه های بالمیل و رادمیل طراحی شده در این شرکت در تمامی زمینه ها از جمله سیستم یاتافان بندی،طراحی نوع آسیاب،سیستم آب بندی،آلیاژهای مصرفی،مصرف انرژی،طراحی ظاهری و... مورد بازنگری کلی قرار گرفته و قابل مقایسه با دستگاه های آسیاب داخلی و نیز خارجی نیست.

تولید و ساخت و تعمیرات دستگاه های آسیاب پودر میکرونیزه - بال میل - رادمیل و ... با برترین متد و بهترین متریال و نازلترین قیمت

بهترین معرف ما کار ما و تولیدات ما می باشد .

کیفیت را مقایسه کنید !!!

با بیش از 50 سال سابقه !

اولین شرکت تولید کننده و تامین کننده قطعات پس از فروش آسیاب های بالمیل و رادمیل در ایران Ball mill - Rad mill

آسیابها در کارخانجات سیمان ، کاشی و سرامیک ، گچ ، انواع مواد معدنی مانند طلا ، مس ، نقره ، کارخانجات شیشه و دیگر صنایع جهت میکرونیزه کردن مورد استفاده قرار میگیرد .

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

محمدی، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

محمدی
محمدی
آگهی: آسیاب بالمیل خط تولید پودر میکرونیزه سنگ معدنی رادمیل
محمدی