برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
manitb

محلول شوینده همه منظوره

محلول شوينده همه منظوره

❤ درناز ❤
محصول همه منظوره که شما را از خرید بسیاری از محصولات شوینده همانند :
پودر های دستی*پودر لباسشویی* مایع ظرفشویی*مایع دستشویی*جرم گیر* وایتکس*ضد عفونی کننده*شیشه پاکن*سفید کننده*نرم کننده*پودر رخشا *مایع نرم کننده*مایع ثابت کننده رنگ*و غیره بی نیاز خواهد گرداند .

✳این محصول قادر است علاوه بر صرفه جوئی در هزینه های خرید انواع شوینده و پاک کننده در زمان و حامل های انرژی نیز ایجاد صرفه جوئی نماید تا سقف 80%

🚿این محصول به جهت انواع وسایل که قابلیت شستشوی را دارا می‌باشد میتوان مورد استفاده قرار داد همانند :

🚗🏚🎆انواع پارچه،شیشه،بلور،چینی،انواع فرش دست بافت-ماشینی،پلاس،جاجیم،گلیم،پلاستیک، انواع فلزات رنگی و غیره،دیوار،کاشی،سرامیک،موزائیک،سنگ،چوب،م وکت،جواهرات،طلا،نقره، موتور و بدنه اتومبیل،انواع البسه،ام دی اف،مجسمه،انواع ظروف، ماشین لباسشویی،و هر مورد که قابلیت شستشویی را دارا ست .

♻️خواص این محصول :
✳️ضد عفونی ، ضد باکتری - ضد قارچ - ضد ویروس - ضد خزه ، گند زدا ، براق و شفاف -خوش بو - سفید کننده لایه بردار مواد زائد ، حلال فوق قوی چربی ها از جمله سس ها ، ثابت کننده رنگها ، نرم کننده دستها ، استحکام بخش الیاف پارچه ، ضد بوهای نامطبوع ، و موارد بی شمار دیگر.

🗯در این محصول کف کنترل گردیده چنانچه تمایل به کف کردن محصول دارید به شرکت اطلاع دهید جهت شما منظور گردد.

1-نحوه مصرف ظرفشویی

مخزن مایع ظرفشویی را از درناز پر نموده و به مقدار لازم از مایع به اسکاچ و یا پارچه مورد نظر پمپ و اشیاء قابل شستشو را سریع اسکاچ و پس با کمترین مقدار آب سرد آبکشی نمائید.

2-نحوه مصرف ماشین لباسشویی هر پنج کیلو گرم لباس :

یک فنجان کامل الی دو فنجان { 125 سی سی }( بسته به تمیزی و کثیفی البسه ) به مخزن پودر ماشین لباسشویی افزوده و ماشین را روشن تا عمل آب گیری انجام شود به مدت حداقل ده10 دقیقه عمل مالش را انجام دهید و پس از آن ماشین را خاموش و به مدت حداقل سی دقیقه30 الی یک ساعت خاموش بماند پس تایمر را به قسمت مرحله آخر رسانده تا حداقل ده دقیقه10 عمل مالش انجام شود و پس مرحله آبکشی .

&&توجه داشته باشید برای پرده های از جنس توری به میزان کمتری از محلول استفاده شود&&

✅این عمل حدود 80% در حامل های انرژی ، مواد شوینده و استهلاک ماشین لباسشویی صرفه جویی خواهد داشت و البسه به بهترین شکل تمیز،ضد عفونی، محکم،خوش بوو .......خواهد شد که موجب حیرت شما خواهد شد .

3- نحوه مصرف در فرش ، موکت ، پتو و موارد مشابه آن :

ابتدا فرش ، موکت و یا موارد مشابه را به آب آغشته و مقدار یک لیوان معادل ( 250 سی سی ) از محلول را به چهار لیتر آبسرد افزوده و به وسیله آبپاش به کل مورد آغشته کنید به واسطه جاروب و یا وسیله دیگر قدری به چپ و راست فرچه نموده تا محلول به همه قسمت های مورد یکسان آغشته شده باشد.

*اجازه دهید مورد بسته به تمیزی و کثیفی حدود نیم ساعت(30 دقیقه)الی یک ساعت(60 دقیقه)به همین حال باقی بماند*پس از سپری شدن زمان با مقدار کم آب مورد را آب کشی نموده به وسیله پارو آب گیری نمائید .

⛔️از کشیدن برس به مدت بیش از حداکثر ده دقیقه کل مورد خودداری شود در صورت ضرورت به فرچه کشی از جاروب پلاستیکی و یا چوبی استفاده شود .

4-نحوه مصرف کارواش خانگی اتومبیل:

مقدار60سی سی از محلول را در300 سی سی آب سرد در آبپاش اسپری مخلوط و پس از آغشته نمودن آب به بدنه اتومبیل محلول را به قسمتهای مختلف اتومبیل اسپری کرده با دستمال موضع را بشویید و پس آبکشی نمائید.

5-شست و شوی انواع فلزات ، کاشی و سرامیک ، دیوار ها ، و موارد مشابه
مقدار 100 الی 150 سی سی از محلول در پمپ اسپری ریخته شود به مقدار لازم از محلول را به شیئ مورد نظر پمپ نموده وبشوید.بسته به تمیزی وکثیفی شیئ به مدت ده ثانیه الی دو دقیقه برای باراول باقی بماند وپس آبکشی نمائید.
👀(به دلیل عمل آبکشی سریع در هزینه آب و گاز و وقت شما صرفه جوئی خواهد شد )

6- نحوه مصرف پاک کنندگی شیشه ها و آئینه :

مقدار یک درب معدل 10 الی 15 سی سی از محلول را در پمپ اسپری به همراه 250 سی سی آب سرد مخلوط وا به مقدار بسیار کم به شیشه و یا آئینه اسپری و با دستمال مرطوب نخی عمل پاک نمودن را اجرا نمائید. از اسپری بیش از اندازه خودداری شود

✳️وقت و هزینه های خود را بی جهت صرف ننمایید عمل شستشو ظروف و غیره با آب سرد بهتر ، سریع تر . تمیز تر خواهد بود&&&

♻️♻️موارد بیشتر در وب سایت ما

http://abades.lineblog.ir

✳️ تلگرام : 09101668912

https://t.me/shabadis

shabades@gmail.com

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

manitb، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

manitb
manitb
آگهی: محلول شوینده همه منظوره
manitb