برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مولوی

دستگاه سنجش کیفیت روغن خوراکی مدل OS260

دستگاه سنجش كيفيت روغن خوراكي مدل OS260

دستگاه سنجش کیفیت روغن خوراکی
مدل OS260

امروزه روغن های خوراکی به عنوان یکی از اساسی ترین و پر مصرف ترین کالاهای سبد خوراک خانوارها به شمار میروند همچنین غذای سرخ شده بدلیل طعم منحصر به فرد، مورد علاقه اکثر مردم میباشند، و به جرات میتوان گفت اکثر وعده های غذایی ما بطور مستقیم یا غیر مستقیم حاوی یکی از انواع روغن های خوراکی میباشد بنابر این استفاده از روغن های سالم و استاندارد یکی از دغدغه های مهم مردم و مسئولین حوزه سلامت عمومی میباشد.

همانطور که میدانید در طی فرآیند پختن در دمای بالا، براثر واکنش های فیزیکی و شیمیایی، مواد سمی شیمیایی تولید خواهد شد که به مرور زمان کیفیت روغن را کاهش داده تا جایی که مصرف آن برای انسان مضر خواهد شد.

بطور رایج روش سنتی تست روغن پخت و پز ، عمدتا بر مبنای روش های آزمایشگاهی شیمیایی میباشد که معمولا توسط افراد حرفه ای در آزمایشگاه بکار میرود. اما روش های آزمایشگاهی منجر به تولید آلودگی و صرف هزینه های غیر ضروری میگردند که انجام آن را دشوار و غیر قابل دسترس میکند.

استاندارد TPM(میزان قطبیت کل ماده:Total Polar Material) تنها استاندارد قابل قبولی میباشد که برای تست روغنهای پخت و پز مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه هایOS260 ساخت کمپانی Hanon برای تست روغن پخت و پز، بطور ایمن و کارامد طراحی شده است که قادر به تست استانداردTPM در ظرف چند دقیقه میباشد و برای همه انواع روغن های خوراکی، در دماهای بالا مناسب است.

دستگاه های تستر روغن پخت و پزOS260 و2700 OS، بطورخاص برای نظارت بر کیفیت سالن های غذا خوری، رستورانهای فست فودها ،کارخانجات مواد غذایی ، قنادی ها و… مناسب میباشند. و همچنین برای بازرسی اولیه کیفیت روغن های پخت وپز در آزمایشگاه نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

هدف این دستگاه ، نظارت بر کیفیت روغن، حفظ سلامت روغن پخت و پز و اطمینان از سلامت روغنها میباشد.

ویژگیهای دستگاه :

عملکرد آسان، انجام تست در محل، مناسب برای آزمون در شرایط مختلف، اندازه گیری سریع و رسیدن به جواب با هشدا رنگ در مدت زمان15 ثانیه
استفاده از مواد اولیه سازگار با مواد غذایی و محیط زیست در ساخت پراب ها
طراحی ضدآب ، دارای استاندارد IP67
دارای باطری قابل شارژ جهت انجام 500 تست

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مولوی، از ۱۱ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

مولوی
مولوی
آگهی: دستگاه سنجش کیفیت روغن خوراکی مدل OS260
مولوی