برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
سها ملک

فروش باغ ویلا 550 متری در کردزار شهریار

فروش باغ ويلا 550 متري در كردزار شهريار

باغ ویلا های دوبلکس دارای مزیت بزرگی نسبت به سایر باغ ویلا های هستند. دوبلکس یا سوبلکس بودن ویلا باعث می شود چشم انداز فوق العاده زیبایی در آن داشته باشیم. معمولاً این باغ ویلا ها دارای تراس های دلباز با ویو به طبیعت بکر و سرسبز منطقه دارد . البته این نکته را نیز باید درنظر گرفت که باغ ویلایی دوبلکس در کجا و در کدام مناطق ساخته شده است به طوری که اگر ویلا در اطراف خود فضای سبز و باغ وجود نداشته باشد عملاً دارای چشم انداز خوبی نخواهد بود. اگر به دنبال خرید باغ ویلا به چشم انداز عالی به اطراف هستید ملکی که قصد معرفی آن را داریم ممکن است آن چیزی باشد که شما می خواهید. در ادامه این باغ ویلا را خدمت شما معرفی می کنیم

معرفی باغ ویلا دوبلکس در کردزار
این باغ ویلا در منطقه کردزار شهریار قرار گرفته که با توجه به باغات سرسبز و زیبای اطراف خود شاهد طبیعتی بکر و فوق العاده خواهید بود . مساحت این باغ ویلا 550 متر است و در دهکده ویلایی کردزار واقع شده . در این باغ زیبا 140 متر ویلای دوبلکس با دو اتاق خواب قرار دارد . تراس این باغ ویلا بسیار دلباز و ویو و چشم اندازی بسیار زیبایی به باغات اطراف دارد . همانطور که از تصاویر قابل مشاهده است باغات اطراف این ویلا زیبایی این چشم انداز را دوچندان کرده اند .
ویلا ساخته شده بسیار شیک و لوکس می باشد و در سقف آن از نورپردازی زیبایی استفاده شده. در محوطه خود باغ نیز انواع درختان میوه کاشته شده و محوطه سازی و نورپردازی خوبی در آن به کار رفته است. سایر امکانات این باغ ویلا شامل موارد زیر است:

انواع درختان میوه همراه با سهمیه اب کشاورزی
استخر کوچک کاشی کاری شده
محوطه سازی زیبا با نورپردازی در شب
انشعابات مصرفی شامل اب برق گاز
سند بصورت وکالت از سند مادر

کد ملک: 876

برای پیوستن به کانال ما لطفا جویند شوید.
https://t.me/sohamelk
حتما از سایت ما دیدن فرمائید
http://sohamelk.com
۰۹۱۲۳۹۳۵۱۸۵
۰۹۱۲۳۲۰۴۰۸۰
۰۹۱۲۱۵۰۰۷۶۸
قشقایی

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

سها ملک، از ۹ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

سها ملک
سها ملک
آگهی: فروش باغ ویلا 550 متری در کردزار شهریار
سها ملک