برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
مهندس حیدر پور

ایرواشر سالن قارچ, هواساز مخصوص سالن قارچ , هواساز مخصو?

ايرواشر سالن قارچ, هواساز مخصوص سالن قارچ , هواساز مخصو�

اطمینان هوا ساز از ابتدا در راستای ارتقا کیفیت و استفاده از علم روز دنیا محصولات خود را در زمینه هوا ساز سالن قارچ ،هوا ساز گلخانه ،هوا ساز و ایرواشر سالن قارچ ،هوا ساز بیمارستان ،هوا ساز دامداری طراحی و تولید کده است.
امروزه برای ایجاد هوای مطبوع و کنترل دما در بسیاری از امکان عمومی،تجاری و صنعتی از سیستم های هواساز استفاده می شود با استفاده از هواساز می توان در تمام فصول سال دمای مناسبی در محیط ایجاد کرد و همچنین سیستم هواساز با استفاده از دمپرهای خروجی و ورودی هوا و فیلترهای متعدد باعث تازه سازی هوا در محیط می شود.
بهترین نوع هوا ساز و رطوبت ساز و مه پاش مخصوص سالن قارچ را از شرکت اطمینان هواساز تهیه نمایید. دستگاه های هوا ساز بنا به سفارش مشتری دارای چیلر مستقل ( چیلر سرخود) بوده و نیاز به نصب به چیلر را ندارد و به راحتی توانای تامین سرمایش و یا گرمایش مورد نیاز سالن های کشت و پرورش قارچ را دارا می باشد.
هوا ساز های سالن قارچ ، هوا ساز گلخانه ، هوا ساز کارخانه ،هوا ساز دامداری و هوا ساز بیمارستانی ساخت شرکت اطمینان هواساز در دونوع ایرواشر دار و بدون ایرواشر ساخته شده و مجهز به بهترین نوع قطره گیر ، واتر پمپ ، دمپر برقی و سایر ملزومات می باشد.

09198201276
09198201278

هوا ساز سنتی : برای تک سالن ها یا نهایتا دو سالن باید به سبک سنتی کار کرد.یکی از مدل های دستگاه هوا ساز سنتی ؛هوا ساز سنتی سه کاره است که شامل هیتر،کولر و رطوبت ساز است.که شامل تابلو فرمان و یکی از ویژگی آن این است دینام بیرون از دستگاه تعبیه شده.

نیمه صنعتی : برای تعداد سالنهای دو تا به بالا باید از این هواساز استفاده کنید
در این مدل برای گرمایش از دیگ آب گرم استفاده میشود و سرمایش رو میشه از چیلر یا آیس بانک استفاده کرد یا هم میشه از کولر آبی استفاده کنیم

صنعتی : برای تعداد سالنهای بالا باید از هواساز صنعتی استفاده بشه که برای گرمایش از دیگ بخار یا آب گرم و سرمایش از چیلر یا آیس بانک استفاده میشود

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

مهندس حیدر پور، از ۷ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۶ سال پیش ثبت کرده ... و ۵ روز پیش به روز شده.

مهندس حیدر پور
مهندس حیدر پور
آگهی: ایرواشر سالن قارچ, هواساز مخصوص سالن قارچ , هواساز مخصو?
مهندس حیدر پور