برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
Dalano

بخاری فضای باز برقی و گازی

بخاري فضاي باز برقي و گازي

مزایای استفاده از بخاری برقی تابشی :
امکان استفاده در فضای باز
دارای ترموستات تنظیم درجه گرما
امکان نصب بروی دیوار، سقف و یا پایه تلسکوبی
ایجاد و تمرکز گرمای مطلوب بر روی سطوح پایین محیط به صورت یکنواخت
حرارت در سیستم تابشی از طریق امواج مادون قرمز منتقل می شود، به همین دلیل امکان جهت دادن به مسیر گرمایش وجود داشته و می توان جهت تابش حرارت و گرما به محل مورد نیاز و دلخواه را تعیین کرد.
از آن جا که سیستم گرمایش تابشی باعث چرخش هوا نمیشود، در نتیجه آلودگی های مواد معلق و غبار موجود در هوا به شدت کاهش می یابد، اماکن و فضاهایی که از بخاری برقی تابشی استفاده می کنند از هوای سالمتری برخوردارند.
حرارت منتقل شده از طریق تابش مستقیماً کف، اشیا و افراد واقع شده در مسیر را گرم می کند. بدون اینکه نیازی به گرم شدن کل محیط باشد. در نتیجه حرارت تابشی محیط را سریعتر گرم می کند.
کوتاه شدن در زمان گرمایش، صرفه جویی زیادی در انرژی و وقت در بردارد. از مزایای دیگر بخاری تابشی عدم اتلاف انرژی و زمان برای از پیش گرم شدن محیط می باشد چرا که به محض روشن کردن بخاری برقی تابشی شروع به گرم کردن محیط خواهد کرد.

بخاری رستورانی و هیترهای گازی مناسب فضای باز از دیگر انواع بخاری هاست که در فروشگاه دالانو عرضه شده است که می توانید انواع آن را مشاهده و خرید کنید.

خرید انواع لامپ بخاری برقی تابشی، المنت یا فنر داخل بخاری برقی تابشی، شیشه لامپ بخاری برقی کامتل، شیشه و المنت بخاری برقی لوکستای در فروشگاه دالانو

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده انواع بخاری های برقی، بخاری گازی فضای داخل و خارج، انواع رادیاتور برقی، گرماتاب برقی، فن هیتر و ... به فروشگاه اینترنتی دالانو به آدرس www.dalano.com مراجعه نموده یا با شماره تلفن های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

Dalano، از ۱۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۹ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ ماه پیش به روز شده.

Dalano
Dalano
آگهی: بخاری فضای باز برقی و گازی
Dalano