برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
پردازش پارسیان

دستگاه کنترل تردد - قیمت دستگاه و سیستم کنترل تردد

دستگاه كنترل تردد - قيمت دستگاه و سيستم كنترل تردد

با توسعه سازمان‌ها و رشد منابع انسانی در آن‌ها، اهمیت کنترل تردد افراد جهت تامین امنیت و نظم‌بخشی اهمیت بسیاری پیدا کرده است. دستگاه کنترل تردد با شناسایی فرد پس از احراز هویت ، اجازه ورود وی را به مکان مورد نظر صادر می‌کند. احراز هویت هر فرد نیز از طریق اثر انگشت ، تشخیص چهره ، کارت و رمز عبور امکان‌پذیر می‌باشد.
دستگاه کنترل تردد در ورودی ساختمان، اتاق‌های مهم در یک سازمان همچون اتاق سرور و اتاق مدیریت، انبار و ... نصب می‌گردد. این دستگاه دارای امکاناتی نظیر اعمال محدودیت در ورودی و خروجی مکان‌های مورد نظر، امکان ثبت و حذف افراد، امکان استفاده به جای دستگاه حضور و غیاب و گزارش گیری از تردد افراد می باشد. پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت دستگاه کنترل تردد موثر است که در ذیل به بررسی این عوامل می‌پردازیم:
1- کیفیت و برند دستگاه: در تمامی محصولات برند و کیفیت محصول در تعیین قیمتش موثر است.
2- نحوه شناسایی افراد: دستگاه کنترل تردد برای شناسایی افراد از شیوه های متفاوتی نظیر کارت، رمز و شناسایی بیومتریک (اثر انگشت، تشخیص چهره، کف دست) استفاده می‌کند. قیمت اکسس کنترل در مدل‌های اثر انگشتی و تشخیص چهره به‌دلیل فناوری آن بالاتر است.
3- شیوه ارتباط با سرور و پروتکل های ارتباطی: ارتباط دستگاه کنترل تردد با سرور می تواند از طریق شبکه و یا wifi باشد.
4- ظرفیت: ظرفیت به معنای این است که دستگاه قابلیت ذخیره چه تعداد اثر انگشت یا کارت یا چهره یا کف دست ( نحوه شناسایی افراد) را دارد که هر دستگاه دارای ظرفیت متفاوتی می‌باشد.
5- سایر پارامتر: پارامترهای دیگری نیز بر روی قیمت دستگاه کنترل تردد تاثیر دارد که شامل ظاهر دستگاه، جنس بدنه دستگاه، نمایشگر و مقاومت دمایی و باتری پشتیبان و ... می‌باشد.
به طور کلی می‌توان گفت دستگاه کنترل تردد افراد با عملکردی که دارد برای افزایش امنیت هر سازمانی لازم است و با توجه به پارامترهای ذکرشده قیمت دستگاه کنترل تردد تعیین می‌گردد. این دستگاه ها به راحتی بر روی گیت کنترل تردد، درب های هوشمند و اماکن دولتی مورد استفاده قرار می گیرند.
اگر برای انتخاب دستگاه اکسس کنترل و یا حضور و غیاب با امکانات متفاوت به همراه قیمت آن نیاز به راهنمایی دارید با همکاران ما در پردازش پارسیان تماس بگیرید. کلیه دستگاه ها دارای خدمات پس از فروش و پشتیبانی می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

پردازش پارسیان، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۳ سال پیش ثبت کرده ... و ۲ روز پیش به روز شده.

پردازش پارسیان
پردازش پارسیان
آگهی: دستگاه کنترل تردد - قیمت دستگاه و سیستم کنترل تردد
پردازش پارسیان