برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
یاراصنعت

نسل جدید ماشین آلات تولید سینی نشا

نسل جديد ماشين آلات توليد سيني نشا

محصول جدید گروه یاراصنعت، نسل جدید ماشین آلات تولید سینی نشا(فول اینورتور، تمام پی ال سی)
دستگاه سینی نشا
سینی نشا کشاورزی
yarasanat.ir
امروزه در کشاورزی مدرن جهت استفاده بهینه از فضای گلخانه جهت تولید و تکثیر انواع بذر و قلمه گیاهان از سینی نشا استفاده می شود. در صورت استفاده صحیح و مراقبت از این سینی ها می توان به دفعات از آنها استفاده نمود که این امر باعث صرفه اقتصادی آنها می شود. از دیگر مزایای استفاده از این سینی ها می توان به مواردی همچون حمل و نقل و جابجایی آسان ، کاهش میزان آسیب دیدگی محصول و تلفات ، رشد مناسب گیاهان و تولید با کیفیت ، کنترل بیماری و آفات ، کاهش مصرف بذر و کود ، کاهش فضای نشا کاری و کاهش نیروی انسانی اشاره نمود.
جنس این سینی ها غالباً از مواد پلی استایرن (PS) می باشد که در صورت سفارش مشتری می توان این محصولات را با دستگاه های پلی پروپیلن (PP) نیز تولید نمود. با توجه به نوع بدر و قلمه این سینی ها در سایزها و ضخامت های مختلف قابل تولید هستند. ظرفیت تولید بستگی به اندازه سینی، تعداد منافذ سینی، اندازه و مشخصات دستگاه دارد. ضخامت سینی ها توسط هد دستگاه قابل تنظیم می باشد. تغییر سایز و شکل سینی ها و تعداد منافذ، با تعویض قالب امکانپذیر می باشد.
کلیه دستگاه های تولیدی این شرکت همراه با یک دست قالب سفارشی مشتری، یک سال گارانتی و خدمات پشتیبانی عرضه می شود. قالب های بیشتر در صورت سفارش مشتری و با هرینه اضافی میسر می باشد.

همچنین این واحد با ارائه خدمات تخصصی من جمله تعمیرات، راه اندازی، پشتیبانی و آموزش کلیه دستگاه های مربوط به خطوط تولید ظروف یک بار مصرف ترموفرمینگ و نیمه فرمینگ، انواع ورق سازها، دستگاه های تولید ظروف فومی یک بار مصرف، دستگاه های تولید شانه میوه، سینی نشا کشاورزی و سینی دندانپزشکی و … در خدمات مشتریان عزیز می باشد.
ضمناً این واحد با سابقه درخشان جهت صدور انواع دستگاه های تولیدی به کشورهای همسایه (آذربایجان، عراق، ترکیه و افغانستان و …) آماده عقد قرارداد با این کشورها می باشد. کلیه مراحل نصب، راه اندازی و آموزش در کشورهای مقصد بر عهده این شرکت می باشد.

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

یاراصنعت، از ۱۰ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۵ سال پیش ثبت کرده ... و ۴ ماه پیش به روز شده.

یاراصنعت
یاراصنعت
آگهی: نسل جدید ماشین آلات تولید سینی نشا
یاراصنعت