برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
ابزار طوبی

کاتر کوچک الفا مدل pa-2

كاتر كوچك الفا مدل pa-2

درباره الفا

اولین کاتری که تیغه ی آن قابل جدا شدن بود در سال ۱۹۵۶توسط فردی ژاپنی به نام یوشیو اوکادا ساخته شد. او در یک شرکت چاپ مشغول کار بود و از تیغ هایی برای کار خود استفاده می کرد که زود کند می شد. صنعت گران گذشته برای برش تمیز از لبه تیز شیشه های شکسته استفاده می کردند و روش آسان تکه تکه کردن شکلات ایده ساختن تیغه قسمت بندی شده را به او داد .او فکر کرد تیغه را طوری بسازد که با کند شدن تیغ آن را مثل شکلات شکست و تیغه جدید و تیز آماده کار باشد

رنگ دسته های کاتر هم الهام از زرده خوش رنگ تخم مرغ و جهت تشخیص بهتر در جعبه ابزار می باشد. خانواده اوکادا در سال ۱۹۶۷ میلادی ، به فکر انتخاب یک برند برای کسب و کارشان افتادند . در ابتدا ، سابورو نام OLHA (در زبان ژاپنی به معنی شکستن تیغه ) را پیشنهاد داد . اما ، یوشیو نظر برادرش را بدلیل تلفظ نشدن حرف H در برخی از کشورها نپذیرفت . در نهایت ، آقای یوشیو نام تجاری OLFAرا برای کمپانی خویش برگزید. در سال ۱۹۷۱ میلادی ، برادران اوکادا دفتر مرکزی خود را در Osaka افتتاح کردند . در ضمن ، آنها برای پیشرفت خط تولید شرکت تلاش کردند تا محصولاتی با کیفیت عالی و در عین حال کارآمد طراحی کنند . خانواده اوکادا تمام پول خود را برای تولید ۳۰۰۰ کاتر جدید خرج کردند اما هر یک از آنها به دلیل ساخته شدن با دست از کیفیت و اندازه های متفاوتی ساخته شدند . بنابراین ، یوشیو برای حل این مشکل ، یک استاندارد کلی برای تولید محصولاتش در نظر گرفت . با این کار ، تیغه های ابتکاری وی بطور رسمی در ژاپن معرفی و به محبوبیت فراوانی دست یافت.

همچنین ، برای رقابت در بازار ، بطور فعالانه تبلیغات وسیعی در این راستا با نام تجاری Olfa انجام دادند.

در پی این موفقیت ها ، ابداع طرح مبتکرانه rotary cutter در سال ۱۹۷۹ میلادی شهرت فراوانی را برای کمپانی Olfa به ارمغان آورد . بطوریکه ، با گذشت بیش از سی سال ، هنوز این ابزار سودمند در صنعت صنایع دستی همچون برش پارچه کارایی دارد .

در سال ۱۹۸۴ میلادی ، نام کمپانی اوکادا ، به OLFA CORPORATION تغییر یافت و هنوز هم ، کمپانی ژاپنی Olfa ، فعالیت خود را در راستای تولید طیف گسترده ای از ابزار آلات برش دهنده ادامه می دهد.

کاترهای الفا به بیش از ۱۰۰ کشور در دنیا صادر می شود و علت پایداری و پیشرفت این شرکت بزرگ , کیفیت , کاربرد , ایمنی و تولید در کشور صنعتی و پرآوازه ژاپن می باشد.

امروزه ، شرکت Olfa ، از جمله سازندگان پیشرو در زمینه طراحی و ساخت ابزارآلات برش دهنده دستی به شمار می آید

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

ابزار طوبی، از ۴ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۲ سال پیش ثبت کرده ... و ۱۱ ماه پیش به روز شده.

ابزار طوبی
ابزار طوبی
آگهی: کاتر کوچک الفا مدل pa-2
ابزار طوبی