برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
علی طاهری

آموزش طراحی سایت

آموزش طراحي سايت

آموزش طراحی سایت,آموزش طراحی وب سایت

دوره کامل طراحی وب سایت ویژه افرادی است که قصد دارند به سرعت وارد بازار کار و دنیای حرفه ای طراحان سایت شوند. و از کارگاه های ویژه و تجربیات حرفه ای ها استفاده نمایند

آموزشگاه نوین آی تی با برگزاری دوره تخصصی و کامل آموزش طراحی سایت به شما کمک خواهد نمود که با استفاده از اساتید خبره به هدف نهایی خود یعنی حرفه ای شدن برسید . دوره آموزش طراحی سایت یک دوره استاندارد میباشد که از ابتدایی ترین مباحث شروع کرده و تا مباحث پیشرفته پیش خواهد رفت.
تفاوت ما با سایر رقبا در نحوه تدریس و انجام پروژه های عملی در طول دوره است



آموزشگاه طراحی سایت
تفاوت ما با سایر آموزشگاه های طراحی سایت

طراحی ۱ عدد پروژه کامل و داینامیک (۱ عدد سایت کامل) از ابتدا با همراهی دبیر

آموزش HTML5 , CSS3 , JQUERY , PHP در قالب طراحی کامل یک سایت

آموزش php پیشرفته به همراه آموزش طراحی ادمین اختصاصی و طراحی فروشگاه اینترنتی

آموزش کامل فریم ورک Laravel

آموزش واکنشگرا کردن سایت(responsive) یا Bootstrap

آموزش کامل بهینه سازی سایت (سئو)

آموزش کامل هاست و دامین, آموزش کامل سرور مجازی

آموزش مدیریت محتوی شامل آموزش جوملا یا آموزش وردپرس

انجام پروژه های عملی در طول دوره و اشنایی با بازار کار

ضبط صدا و تصویر از محیط دسکتاپ در هنگام آموزش طراحی سایت توسط استاد

برگزاری کلاس های خصوصی طراحی سایت

دریافت شهریه به صورت اقساط در ۳ قسط

انتخاب ساعت و روزهای تشکیل کلاس توسط شخص شرکت کننده

مدرس کل دوره طراحی سایت جناب مهندس علی طاهری
می تونم یه جمع بندی کلی از آموزش طراحی سایت در آموزشگاه نوین آی تی داشته باشم؟

بعد از تماس تلفنی شما با آموزشگاه نوین آی تی از شما پرسیده خواهد شد که می خواهید طراحی سایت را به چه طریقی آموزش ببیند :

۱- با دانش برنامه نویسی (آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت)

۲- بدون دانش برنامه نویسی (دوره جامع مدیران برتر)

دوره ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت با دانش برنامه نویسی یک دوره جامع می باشد، که حدود 35 جلسه طول دوره بوده و مدت زمان برگزاری آن 2 ماه می باشد. نحوه شرکت در این دوره خصوصی بوده و شهریه آن به صورت اقساط در ۳ قسط دریافت می گردد. با توجه به تجربه سالها تدریس به این امر دست یافتیم که برای وارد کردن نیروی خبره به بازار کار حتما باید آموزش طراحی سایت به صورت خصوصی باشد به دلیل اینکه در کلاس گروهی تعدادی از افراد جویای آموزش در سطح استعداد بالا و تعدادی در سطح استعداد کمتری هستند و این تداخل باعث می شود که استاد در حین آموزش نتواند سطح کلاس را به بالاترین حد خود برساند و به همین دلیل آموزش به اهداف مطلوبی نخواهد رسید.
خب تا اینجای کار رو متوجه شدم، نحوه تدریس آموزش طراحی سایت به چه صورتی هستش؟

نحوه تدریس طراحی سایت در آموزشگاه نوین آی تی با تمامی آموزشگاه ها متفاوت است، به این دلیل که آموزش به صورت عملی و پروژه محور می باشد. در شروع کار از شما پرسیده می شود که دوست دارین چه سبک سایتی و شبیه کدام از سایت های اینترنتی رو طراحی کنید و دقیقا مطابق با سایت انتخابی شما طراحی را شروع کرده و به صورت عملی کد نویسی را در قالب طراحی اولین سایت خود فرا می گیرید. در واقع کد نویسی را به صورت عملی لمس می کنید، و پس از پایان دوره شما سایتی که خود طراحی کرده اید را با خودتان به یادگار از پیش ما می برید.

آیا سی دی آموزشی به ما می دهید؟

بله در هر جلسه استاد از محیط دسکتاپ به همراه نرم افزار Bandicam صدا و تصویر را ظبط و پایان هر جلسه به شما تقدیم خواهد کرد.

چه سرفصلهایی آموزش داده خواهد شد؟

وقتی که منظور دوره صفر تا صد طراحی سایت می باشد یعنی هر چیزی که یک وب سایت اینترنتی احتیاج داره تا طراحی بشه و تمامی المان های آن برای موتورهای جستجو مورد قبول واقع بشه تا بتوان آن سایت را جزو سایت های پرطرفدار و پربازدید واقع کرد.
آموزش قالب استاتیک :

شما با شروع کار خود به طور همزمان html و css و jquery رو آموزش می بینید، یعنی قالب استاتیک خود را در ابتدا شروع به طراحی می کنید. سپس در ادامه کار بعد از طراحی قالب استاتیک آن را برای دستگاه های مختلف واکنشگرا می کنید. منظور از واکنش گرا کردن سایت همان responsive می باشد البته هم اکنون با یک فرایند جدید تری به نام BOOTSTRAP می توان به شیوه دیگری نیز قالب را واکنشگرا کرد.
آموزش PHP پیشرفته

سپس وارد زبان برنامه نویسی php میشویم که در این قسمت طراحی فروشگاه اینترنتی، ادمین اختصاصی و همچنین تبدیل قالب استاتیک به CMS آماده (مدیرت محتوا) مانند جوملا یا وردپرس را فرا خواهید گرفت. سپس در بحث ادمین اختصاصی که با PHP پیشرفته آن را طراحی می

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

علی طاهری، از ۵ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۴ سال پیش ثبت کرده ... و ۳ سال پیش به روز شده.

علی طاهری
  • تهران، خیابان ستارخان، فلکه اول صادقیه، نبش خیابان رحیمی، پلاک 59، طبقه سوم، واحد 10
  • 021 8823 1072
  • واتساپ
علی طاهری
آگهی: آموزش طراحی سایت
علی طاهری