برای جستجو، شروع به تایپ کنید ...
شیمی کهن

نیترات نقره کد مرک

نيترات نقره كد مرك

شرکت شیمی کهن یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی، آزمایشگاهی بخصوص فروش نیترات نقره کد 101512 مرک می باشد.که در زمینه واردات این محصولات از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. شما می توانید جهت تهیه این محصولات (اصلی) با بخش فروش شرکت تماس گرفته و با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید و یا از طریق کانال واتساپ شرکت نام محصول به همراه میزان نیاز خود را ارسال تا در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.

نیترات نقره کد 101512 مرک این ماده با مشخصات منحصری که دارد می تواند در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از کاربردهای اصلی این ماده نقش بسیار مهم ترکیب آن به عنوان آنتی باکتریال می باشد.در شرایط آزمایشگاهی در برابر Neisseria Staphylococcus aureus و gonorrhoeae در غلظت حدود 1 , .% و در برابر اشرشیاکلای در غلظت حدود 1.,.% موثر است . محلول آن دارای PH پایینی می باشد و همچنین به دلیل حساسیت بالا به نور شرایط ذخیره سازی ویژه ای داردکه در ادامه با شیوه ی خرید و شرایط نگهداری و کاربردهای این ماده بیشتر آشنا می شوید.

جهت محصولات بیشتر واستعلام سریع قیمت فروش
نیترات نقره کد 101512 مرک میتوانید از طریق کانال واتساپ شرکت با ارسال نام ماده و مقدار نیاز در کمترین زمان پاسخ استعلام خود را دریافت نمائید.


راههای ارتباطی :
021-66895887 (ساعات تماس:8:30 الی 19)
واتساپ:09122885447 (ساعات تماس 24ساعت)

بیش‌تر ...
خوب است بدانید:

شیمی کهن، از ۲ سال پیش عضو سایت ایستگاه است .

این آگهی را اولین بار ۱ سال پیش ثبت کرده ... و ۱ سال پیش به روز شده.

شیمی کهن
شیمی کهن
آگهی: نیترات نقره کد مرک
شیمی کهن